Det var ikke ment til deg, men generelt.Prøv å les mitt innledende innlegg ...?
Det var ikke ment til deg, men generelt.Prøv å les mitt innledende innlegg ...?
''Så får vi håpe at enkelte invistorer går på blemmer som gjør at de må roe profittjaget'', skriver LienJeg tror kanskje du gjør det i overkant komplisert for deg selv dersom du skal ha en klokke som har all historikk og skal være en beviselig original Pepsi. 16710 kom med ulike bezels, men med unntak av bezel er de 100% like.
Hva gjelder bruktprisene skal jeg ikke si så mye mer enn at dersom folk vil betale ågerpris for en lilla og rosa pepsi, så må de gjerne gjøre det. Jeg synes ikke det er bra at det har kommet så mange opportunister på banen de siste ti årene, men det er vel en gang slik at folk trekkes mot steder de kan gjøre rask fortjeneste. Så får vi håpe at enkelte invistorer går på blemmer som gjør at de må roe profittjaget.
Nettopp.Lysten til å ha en slik klokke faller litt ved at den er så overhypet, ikkje at eg vurderte å sette meg på liste uansett då. Men skal jo ikkje sjå vekk i fra at den en eller annen gang dukker opp i samlingen, men aldri til fantasipriser. Så fantastisk er hverken merke eller kvalitet.
Godt poeng at det burde være et godt tidspunkt 'å plukke opp'' en gammelFør årets Baselworld hadde jo prisen på gammel Pepsi gått i taket. Jeg noterte meg at enkelte hevdet at lansering av hvitt gull Pepsi tydet på at stål aldri kom for salg igjen. Mulig det bare var for å hype prisen på gammelt stål. Men det virker på meg som om Finn har flommet over med gamle Pepsier de siste par månedene. Sånn sett burde dette egentlig være et (relativt) godt tidspunkt å plukke opp en gammel. Hvor godt vil bare tiden vise...
Så Rolex har cert. for 'Pepsi' i U.S.A, men ikke i ellers.For ordens skyld: 16710B solgt ny I Nord-Amerika var alltid en Pepsi. Dersom du finner en slik med sertifikat vet du at det er en original GMT-master "Pepsi"
For ordens skyld: 16710B solgt ny I Nord-Amerika var alltid en Pepsi. Dersom du finner en slik med sertifikat vet du at det er en original GMT-master "Pepsi"