Datovinduet ser jo ganske så unnselig ut, eller?Her er den, ikke all verdens bilde, men slik ser den ut. Hvit aligator har jeg liggende to sett, det tredje står på klokka nå...Vis vedlegg 16803
Vet ikke, fikk besked om at klokka hadde stoppa, da var den fast mellom viserne. Klokka funker fint helt til den fanger opp markøren...Hvordan løsnet markøren?
Redigert. Ser den kunne misforståsEg tog ann ikkje. Fint hvis du forklarer.
Hadde en klassekamerat som hadde Explorer 2, den drev han å kasta rundt. Husker han sendte den 40 meter over et gymsalgulv og rett i betongveggen. Han brukte å legge den foran bilhjul og mente den skulle tåle en trailer. Den klokka så fortsatt ikke dårlig ut.Usikker på om min PO ville tåle noe slikt. Jeg ville neppe prøvd...Jeg foreslår bilder før noen uttaler seg noe som helst mer. Uten bilder blir det egentlig bare tull å fortsette.
Omega, Rolex og det som verre er, tåler å brukes, det vet "alle".
Ja, hva regner man som heftige slag? Den har nok falt fra bordet hjemme, for den slenger jo rundt her, og vi har små barn i huset. Men du sier jo at det er en klokkenerds kunst å ta vare på klokker, hun har jo null interesse, så det blir jo ikke. Hun har en Ladymatic, den bruker hun nesten ikke, men er ivrig på å bruke nå når den andre har tatt kvelden. Den vurderer jeg å selge før det er for sent...Etter bare 3 års bruk og markøren av.
Dårlig kvalitet eller heftige slag.
Tror fitbit er bedre valg før hun lærer seg klokkenerdens kunst til å ta være på klokker.
Falt fra bord og slenger overalt er nok heftig nok for noen klokker. Men viste ikke at dame-Omega tåler så lite. Personlig legges klokken til et trygt sted langt fra barn, hund etc med myk klut under eller rundt når den tas av. Hvis null interesse, er nok gshock og fitbit bedre valg. Blir de ødelagt, er det bare å kjøpe en ny en. Er selv litt imot bruk og kast - men for noen passer bruk og kast kanskje bedre.Ja, hva regner man som heftige slag? Den har nok falt fra bordet hjemme, for den slenger jo rundt her, og vi har små barn i huset. Men du sier jo at det er en klokkenerds kunst å ta vare på klokker, hun har jo null interesse, så det blir jo ikke. Hun har en Ladymatic, den bruker hun nesten ikke, men er ivrig på å bruke nå når den andre har tatt kvelden. Den vurderer jeg å selge før det er for sent...
...som å servere 30 år gammel single malt til en person som er mer enn fornøyd med Upper Ten...