Ikke landet på valg enda men en ting kan jeg si til superflippere og det er at det faktisk er ganske tilfredstillende å se ned på armen sin og se beateren sin, den som har värt med på alt, over alt.
Hvorfor ville du valgt 36 og ikke 39, Hopalong? Vet at noen har et issue ad lengden på viserne, men er det også andre grunner?
Viserne har jeg ikke så mye imot, jeg synes proposjonene er bedre på den mindre utgaven. På mine hyssinghåndledd sitter også 36mm best.
Sier det uten å ha prøvd den på armen men nye no-date suben, 114060, er en perfekt blandning av bruksgjenstand.'c no-nonsense og diskret luksus
Hjelper jo på med blå lume
![]()
Men ville du brukt en slik klokke til alt, hele tiden og uansett anledning, Moore?
Her snakker vi om å male hus, mekke bil og mc, pløye mark, skifte hjul på bilen, sage ved til hytta, slå gresset, luke ugress, spa gjødsel osv osv i det uendelige. Ville den kunne brukes til alt dette om den skulle vare livet ut?
Men ville du brukt en slik klokke til alt, hele tiden og uansett anledning, Moore?
Her snakker vi om å male hus, mekke bil og mc, pløye mark, skifte hjul på bilen, sage ved til hytta, slå gresset, luke ugress, spa gjødsel osv osv i det uendelige. Ville den kunne brukes til alt dette om den skulle vare livet ut?