Kudos til krille!

Medlem
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Dette forumet har mange kunnskapsrike og trivelig medlemmer som bidrar på ulike måter og til sammen utgjør fantastiske Tidssonen:)
Noen strekker seg litt lengre for å gjøre forumet til det det er og da synes jeg det er på sin plass å anerkjenne dette. Det har vært diskutert ulike løsninger for å verdsette medlemmers tråder og poster, (f.eks stjerner på tråder og "likes" av poster), men enkelte medlemmer fortjener imo en egen tråd :p

En av disse brukerne er krille. I tillegg til å være et engasjert og kunnskapsrikt medlem har han ikke bare arrangert to passarounds til glede for mange av oss, han har også brettet opp ermene og tatt arbeidet med å ta en fellesbestilling av Super-Compressorer via Ebay og distribuert dem til betalende medlemmer rundt om i landet.
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9665-Super-Compressor-hommage-fellesbestilling

Dette er fantastiske tiltak som jeg vet krever mye arbeid, og som krille ikke tjener et rødt øre på selv. Jeg synes da at han i det minste han fortjener en egen tråd hvor vi anerkjenner det fantastiske bidraget han kommer med til glede for TS :)

Tusen takk krille, for interessante innlegg, flotte bilder, anmeldelser og ikke minst passaround og fellesbestilling!:D

Keep them coming!

images

(Noen som vet hvilken klokke Chuck Norris bruker?)

En slik tråd til, krille, er helt på sin plass i mine øyne:) Han bidrar utrolig mye på forumet, og at han i tilegg har arrangert Passaround (både nr I og II) og felles bestillingen, med Super Compressor, er det bare å ta av seg hatten for:D Kjempe tiltak, og jeg håper du fortsetter med slike tiltak også i fremtiden:)

Kan ikke annet enn å stille meg bak dette tiltaket.
Krille, du er en fantastisk bidragsyter her inne. Forumet hadde ikke vært der det er i dag uten dine bidrag!

Sender også en stor takk til Krille, forumet hadde ikke vært det samme uten. Han dro også igang den beste tråden på TS noensinne; Dagens klokke :)

Takk, takk, gutter, jeg blir jo helt rørt her jeg sitter.... Det er moro å dra i gang prosjekter for engasjerte medlemmer, så dette er ting jeg gjerne gjør:)

100% enig. Har ikkje vore med så lenge, men ser at Krille tar på seg ein del "oppgaver" som dei fleste andre ikkje ville vurdert eingong.

Så enig, så enig... trivelig i virkeligheten var han på Rolex GTG også :D. Flott med ildsjeler som står på for resten av oss!

Ja sånn kan det gå når man er litt i overkant engasjert.:D
Husk at mannen også har jobb og en rykende fersk unge.:)

Flott at du har overskudd til å gjøre forumet til en bra plass å være.