Kryptovalutatråden

Måtte de miste alt de eier i Krypto, da.

Blockchain kan nok brukes til noe fornuftig, men uregulert valuta er rett og slett en horribel idé, ergo håper jeg å få se den dagen da alle kryptovalutaer står i null.
 
Hadde ikke sett for meg et fall ned til sub 20. Men - bitcoin overrasker stadig! Trist å høre dere har så sterke meninger om dette, får håpe det ikke går utover livskvaliteten.

Tror det kan være interessante nivåer å kjøpe seg inn på her, fylte på litt rundt 19K. Så får vi se. Jeg er long og har kun solgt litt her og der for å teste.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sylar og BigT
Når det er sagt er ikke jeg negativ til kryprovaluta ei heller blokkjedeteknologi.
Men jeg er generelt skeptisk til å investere i ting jeg ikke har god nok kunnskap om. Tror det er mange som har hivd seg på karusellen i den troen om raske penger.
 
Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.
 
Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.

Fortsatt elsk på nivået?
B4AF15CD-4307-4F27-B9AD-5EF3F07FD327.jpeg
 
Hvis du leser hele teksten så formidlet jeg ganske tydelig strategien min, og kombinert med at jeg bruker stop loss er oppdateringen at jeg venter noe mer fall før gjenkjøp.

Hvor mye mer fall? Trodde fallet var stort nok.
Meget mulig jeg har for lite kunnskap …
 
Krypto er et sirkus uten like og ganske underholdene. Fant ut at jeg hadde noen USD i BTC byttet nå til XRP. Spennnede å se om det blir noe løsning med SEC og hva det kan ha å si…
 
Krypto er et sirkus uten like og ganske underholdene. Fant ut at jeg hadde noen USD i BTC byttet nå til XRP. Spennnede å se om det blir noe løsning med SEC og hva det kan ha å si…
Risky å selge BTC rett før en halvering! Spennende tider nå, må si jeg er bull som aldri før. Taxisjåførene har ikke begynt å snakke om BTC enda, og vi nærmer oss ATH med stormskritt (målt i NOK). Spot ETF rett på nyåret skal man heller ikke skymse av, Larry Fink sjef i blackrock kaller BTC «Flight to quality».