Kryptovalutatråden

Noen som har en Invitation Code til BITFINEX de kunne sendt meg? De sier de har extraordinary demand, så man må visst kjenne noen... Send PM om du har:)

Hvilke tanker gjør folk seg om Ripple?

Har egentlig ingen spesiell peiling på bitcoin og block chain, men kjøpte litt bitcoins tidlig i 2013 for nysgjerrighetens skyld. Ble egentlig nesten glemt frem til i høst. Har jo hatt ganske grei avkastning kan man si.
Vurderer å legge litt penger på en annen coin, og synes Ripple ser spennende ut uten at jeg har lest meg spesielt opp. Spennende at dem har American Express og Visa på laget.

Jeg har veldig tro på Ripple som langtidsinvestering. Gikk inn relativt tidlig, men er ikke i nærheten av å ville selge selv om det har vært grei avkastning så langt.
Alt avhenger av om de får med seg noen store fisk som ikke bare utnytter RippleNET, men faktisk tar i bruk XRP som transaksjonsmediumet. Tiden vil vise... Det er for øvrig rykter om Coinbase, men foreløpig er det bare det.

Mulig jeg var litt kjapp. Forsto det slik at kjøp har vært mulig, men at det er midlertidig stoppet nå pga. problemer.
Hele coinbase krasjet vel i natt på grunn av rushet. En av de store nedsidene med krypto er mangel på forutsigbarhet. Tenk om Oslo børs skulle gått i stå over flere timer? Samtidig er det mye som tyder på at enkelte aktører visste at det kom til å bli åpnet for handel med bitcoin cash, og har dermed handlet på insideinfo en tid i forkant.

Vurderer å gå inn med 20k i bitcoin-/kryptovalutamarkedet. Er det lurt, og i såfall, har noen noe tips?