G
Guest571
Guest
Hva bruker dere for å tracke portefølje av kryptovaluta?
Bitworth, enkel og grei app.
Hva bruker dere for å tracke portefølje av kryptovaluta?
Hvilke tanker gjør folk seg om Ripple?
Har egentlig ingen spesiell peiling på bitcoin og block chain, men kjøpte litt bitcoins tidlig i 2013 for nysgjerrighetens skyld. Ble egentlig nesten glemt frem til i høst. Har jo hatt ganske grei avkastning kan man si.
Vurderer å legge litt penger på en annen coin, og synes Ripple ser spennende ut uten at jeg har lest meg spesielt opp. Spennende at dem har American Express og Visa på laget.
Njaaaa, de har ikke åpnet mulighet for kjøp enda, vel?Coinbase har nå åpnet for handel av Bitcoin Cash (BCH).
JodaNjaaaa, de har ikke åpnet mulighet for kjøp enda, vel?
Mulig jeg var litt kjapp. Forsto det slik at kjøp har vært mulig, men at det er midlertidig stoppet nå pga. problemer.Njaaaa, de har ikke åpnet mulighet for kjøp enda, vel?
Ja, det var det jeg så i dag tidlig når det klødde i kjøpefingrene.Mulig jeg var litt kjapp. Forsto det slik at kjøp har vært mulig, men at det er midlertidig stoppet nå pga. problemer.
Hele coinbase krasjet vel i natt på grunn av rushet. En av de store nedsidene med krypto er mangel på forutsigbarhet. Tenk om Oslo børs skulle gått i stå over flere timer? Samtidig er det mye som tyder på at enkelte aktører visste at det kom til å bli åpnet for handel med bitcoin cash, og har dermed handlet på insideinfo en tid i forkant.Mulig jeg var litt kjapp. Forsto det slik at kjøp har vært mulig, men at det er midlertidig stoppet nå pga. problemer.
helt texas, får håpe at XRP rører litt på seg i den andre rettningen slik BCH nettopp gjorde![]()