Kort anmeldelse av Rolex Yacht-Master 116622

Takk for nok en flott anmeldelse!

Btw, hadde ikke denne klokken kostet vesentlig mer dersom det faktisk var platinum i kassen? Prisen forsvarer trolig bezel i platinum – selv om prisingen ikke nødvendigvis alltid reflekterer materialkostnadene.....
 
Redigert:
Takk for flott anmeldelse av en flott klokke. Jeg synes endel av det Rolex har gjort med sportsurene de siste årene er steg i feil retning, men med 116622 har de virkelig truffet blink. Spesielt med blå skive er den nydelig, og, som andre ser, enda penere i virkeligheten enn på bilder.
 
Hadde ikke denne klokken kostet vesentlig mer dersom det faktisk var platinum i kassen? Prisen forsvarer trolig bezel i platinum – selv om prisingen ikke nødvendigvis alltid reflekterer materialkostnadene.....

Er enig her men om det var en legering er det jo ingenting som tilsier mengde, kunne jo vært bare noen få %.
 
Hadde 116622 vært en legering av platina og stål så hadde prishoppet mellom 16622 gammel modell og 116622 vært mye større når den byttet modell nummer. Kasse og bezelen er jo akkurat den samme. Dette er definitivt samme komboen som det alltid har vært med stålkasse og Platina Bezel.
 
Utrolig lekker klokke!
Den er et eksempel på god utnyttelse av oysterkassen og utvikling av Sub-modellen. Virkelig noe å sette på ønskeliste!

8
 
Flott anmeldelse av en flott klokke. Her inne på TS ligger det jo også en del fine bilder av klokken med perlon på....

;)
 
Fin omtale. Jeg har hatt min Yacht master nå i ca 3mnd og er knallfornøyd. Ligger veldig bra på armen.
Har bestil grå skive til men for litt mer kontrast en den hvite. Anbefaler denne klokken sterkt
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel