Kopier/fakes på Finn.no

Lurer på om dere kan hjelpe meg litt med en Portugieser på Finn.

Denne er visstnok kjøpt fra AD i Singapore i 2016
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113189078&ref=conversation&fks=113189078

Det medfølger ikke kjøpskvittering eller boks og ingen MVA er betalt. Bør jeg være bekymret for om den er ekte? Har sett så godt jeg klarer på bildene, og klarer ikke å se noe som tyder på at den ikke er ekte.

Om den er ekte, er prisen grei?
 
Lurer på om dere kan hjelpe meg litt med en Portugieser på Finn.

Denne er visstnok kjøpt fra AD i Singapore i 2016
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113189078&ref=conversation&fks=113189078

Det medfølger ikke kjøpskvittering eller boks og ingen MVA er betalt. Bør jeg være bekymret for om den er ekte? Har sett så godt jeg klarer på bildene, og klarer ikke å se noe som tyder på at den ikke er ekte.

Om den er ekte, er prisen grei?

Ekte. Prisen vet jeg ikke.
 
Jeg kan ikke se det ut fra tekst og bilder. Men det er kanskje meningen?
Det var min første tanke også. Ellers ser jeg at "E" i escape på chapterringen står helt inntil markeringen på klokken 12 på bilder jeg finner på nett. Synes også at lumen bygger litt høyere enn på andre bilder. Kjenner ikke modellen så godt, så mulig jeg tar feil.
 
Redigert:
Den var jo veldig lik orginalen;)
 

Vedlegg

  • 06A63CF6-36CA-43A7-BCB5-BDAB4CCF955E.png
    06A63CF6-36CA-43A7-BCB5-BDAB4CCF955E.png
    309,9 KB · Visninger: 0
hmmm
Det er top forskjellige klokker.
Den ene mangler viserne i subdials. For 7500 vet jeg ikke helt hva du får, men ekte Moonwatch er vanligvis dyrere.
Jeg legger ved bilder.
Hva kan de tas på?
Vis vedlegg 83530
Vis vedlegg 83531

Jeg kjenner ikke Moonwatch så godt.

8
Vet ikke hva de små viserne heter da jeg ikke er så godt kjent med modellen, men tror de skal være der. Kanskje valgfritt om de er med eller ikke, sikkert noe rimeligere å kjøpe uten. Alternativ er vel de noe en kan tegne på det buede glasset med sprittusj
 
Er ikke så bevandret i Bvlgari, men det kan da ikke være så vanskelig å skaffe seg papirer og boks til denne. Flyback og den ytre indeksen i blått og rødt som trolig viser dato. Mulig den viser de første 31 ukene i året. Usikker da på overgangen mellom rødt og blått. Her må ekspertisen bistå.



769336F6-0BE1-4D02-A7BC-89F501BB0868.png
D2FDBF6D-A7DE-4DBD-A6FA-CAA9D89F8C11.png
 
Redigert: