IWC portuguese chronograph QUARTZ? Viste ikke at den fantes! Og for ein pris da gitt!![]()
IWC portuguese chronograph QUARTZ? Viste ikke at den fantes! Og for ein pris da gitt!![]()
... rettet den opp for degDen forsvant heldigvis fort! Hun hadde jo gjort årets svindel hvis hun hadde fått solgt den![]()
Batteriet til pateken må byttes! Såklart!
På langt nær en PP ekspert, men PP har laget quartzur, og gjør det fortsatt meg bekjent!?
Halais! Har hatt den fra den var ny. Har hatt den til service for en liten stund siden, og den går som en klokke. Er du interessert hører med glede fra deg. Mvh XXX
Halais! Har hatt den fra den var ny. Har hatt den til service for en liten stund siden. Ca 0,5 år siden, og den går som en klokke. Har ingen referanse fra andre salg av klokker. Er du interessert hører med glede fra deg. Mvh XXX
Fult navn er da ikke nødvendig da dette ikke er no konkret svindel, det er ikke noe kjekt å bli satt i bås. Just my two cents
Er ikke SIKKERT at dette er svindel. Kan jo være at dette er en eldre herre eller teknologianalfabet, men hverken selger eller annonse meg noe særlig trygg på at dette er et lurt kjøp.
Sier på ingen måte at dette er fake, ei har jeg heller ikke nok erfaring med merket, men en takst på 60000,- for denne er vel litt i meste laget?
Eterna gullur til herre - FINN Torget