Tror du virkelig finn.no går inn på TS og leser i trådene og fjerner annonsene etter hva folk her skriver om den?
Jeg tenker nok heller de har andre måter å ettergå og avsløre svindlere på. Det er mange måter å legge inn en falsk annonse på, og når man etterprøver informajonen som er lagt inn, som kanskje ikke stemmer, blir vel annonsen fjernet. Hvis derimot alt er i orden, er vel ikke finn de verste å snakke med og få opp annonsen igjen.
Jeg vet ikke om det er tilfelle her, men det høres ot som en TSer har gjort et godt kjøp, så jeg gratulerer vedkommende. Jeg fikk aldri svar på henvendelsene mine til selger. Vi gleder oss til unboxing og bedre bilder av klokken.
Jeg forstår heller ikke hvorfor det skulle ødelegge selgers muligheter til å selge klokken for en god pris selv om noen her mente den kunne være fake. Det er vel langt fra alle klokkeinteresserte som følger med på finn som frekventerer TS.
Veldig, veldig mange av klokkene finn.no avviser er fordi medlemmene på TS har rapportert annonsene. Finn.no har nesten ingen evne til å filtrere, de gjennomgår ingenting og de etterprøver absolutt ikke noe.
Jeg tror du har et utrolig feilaktig inntrykk av hva finn.no er og hva de gjør med annonsene før de legges ut.
Når denne annonsen ble avvist er jeg helt sikker på at noen rapporterte den og at de som gjorde det var herifra.
Folk må være helt sikre før man rapporterer - finn.no har ikke kompetansen til å vurdere selv.