Kopier/fakes på Finn.no

Redigert:
Redigerte denne jeg, da den nok er real, bare ufattelig stygg ...og omtalt annet sted her på sonen

Redigert:
Det var rart, selgeren har solgt mye dyre klokker så tviler på at den er fake. Kanskje sende en mail og høre hvorfor det er oppgitt feil cal i kortet?

Det var rart, selgeren har solgt mye dyre klokker så tviler på at den er fake. Kanskje sende en mail og høre hvorfor det er oppgitt feil cal i kortet?

Eg ser denne seljaren har tre klokker til sals no - og same seljar har oppgitt tre forskjellige adresser på Oslo vest, ikkje noko telefonnummer, ikkje tillitsvekkande.

Men det er nok mange som ikke ønsker og oppgi sitt tlf. nummer og hvor dem bor når dem skal selge en dyr klokke før dem er sikkere på at kjøper er en seriøs og redelig fyr...

Eg ser denne seljaren har tre klokker til sals no - og same seljar har oppgitt tre forskjellige adresser på Oslo vest, ikkje noko telefonnummer, ikkje tillitsvekkande.

Jeg ser bekymringen din. Selgeren heter Inge Thomas Ravlo, samme mannen som drev/driver fineurverk.no

Jeg har aldri hørt noe negativt om selgern, men har hatt litt kontakt med han ved en anleding og han fremstod for meg som en ordentlig type.

Angående garantikortet kan det se ut som om han har brukt garantikoretet til en av de andre klokkene han selger på klokken du nevner her Timebandit.