Kopier/fakes på Finn.no

Denne pakka må være noe av det verste jeg har sett...
Han forbeholder seg også retten til å trekke annonsen:eek::eek:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=128393973

ForrigeTil søketNeste

(1/7)

Oslo

På FINN siden 2011

Send melding

Svarte sist innen tre timer

Rolex
Uret har vært i daglig bruk de siste årene, og det synes i form av en del hair lines på lenken, men dette går vel ann å polere bort. (i hvertfall det meste) Når uret ikke har prydet håndleddet mitt har den vært i en winder. Selges da jeg har lyst på en ny godbit PRISEN jeg setter er 69 000,- Foretrekker face2face handel Om den skal sendes skal hele beløpet settes inn på konto før den blir sent per post(kjøpers egen risiko) Jeg forbeholder meg retten til å kunne trekke annonsen

0266 Oslo

Ja... veldig ElEgant... :rolleyes::p

1A0EB3FA-3DB6-4264-97A4-F557E1C96388.png

Annonser på Torget er jo gratis så jeg tror ikke økonomi er motivet her.
På meg virker det som Finn lar det meste slippe igjennom med lite eller ingen kontroll for så å luke ut det mest graverende etter noen har rapportert. Har rapportert mye og har mer enn en gang fått til svar at de ikke har kapasitet til å følge opp alt.

Finn.no tillater ikke piratkopier. Men mye slipper gjennom kontrollen.

Her var det replika, ikke kopi/fake. Det var nok litt "vanskelig" ordbruk. Det tok de nok ikke. Snart kommer "etterligning", "nær original", "så god som ekte" etc.

Dert virker som Finn.no er lette å lure.

8

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
På meg virker det som Finn lar det meste slippe igjennom med lite eller ingen kontroll for så å luke ut det mest graverende etter noen har rapportert. Har rapportert mye og har mer enn en gang fått til svar at de ikke har kapasitet til å følge opp alt.
Det er jo ganske forståelig. Hvor mange forskjellige kategorier og underkategorier er ikke Finn en markedsplass for? Finn kan ikke ha eksperter på absolutt alle kategorier med varer som selges. Det legges ut et vanvittig antall nye annonser hver dag på hele Finn. Da måtte de hatt flere hundre ansatte, kun på en godkjennelsesavdeling. En som hadde hver kategori som spesialfelt. Verden snurrer ikke bare rundt klokker, som den gjør for oss:)