Har rapportert denne til finn i dag.Veit ikke helt jeg, men hadde ikke gitt mye for denne...
![]()
Har rapportert denne til finn i dag.Veit ikke helt jeg, men hadde ikke gitt mye for denne...
![]()
En som evner å legge inn så mange skriveleif, i en annonse - burde være varsko nok...Jeg har fremdeles siden åpen etter at jeg klikket på den i dag morges, så her er et screenshot servertOgså litt morsomt at den er annonsert under "Elektronikk og hvitevarer / Annet".
![]()
Kjempeinvestering dette om en ønsker å kaste penger ut av vinduet. Burde vært nakkeskudd på sånne folk
Breitling kassene varierer veldig fra modell til modell og nesten år til år virker det som for meg. Chrono24 er e fint sted å sammenligne mot andre. Der kan du gå ned til årsmodeller og sjekkeSyns bare fresingen til feste til lenka (J.. Dårlig forklart) virka litt brå. Har vært avrunda på de jeg har sett tidligere.
Som du sier, ser overpolert ut.
Siste 14060m ble vel solgt i 2012. Men service due om ikke lenge samt at en ny 114060 koster 65000 så henger ikke prisen på greip i det hele tatt.Mulig denne er ekte, men en ny 14060M fra 2011 og til 70K. Er jeg helt på bærtur eller er det noe som skurrer her?
![]()