Kopier/fakes på Finn.no

Er det del ordbruk i annonsene som er tvilsom også til å være selvtitulert "lidenskapelig opptatt av klokker og ur"

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=54387622&orgId=880128935&sort=0&ref=fas

"Jeg kan ingenting on quartzverk bortsett fra at det visstnok tilføres energi fra et batteri, jeg skifter det uten at det gjorde noen endring i tingenes tilstand "

Støtter også @adamskater med tanke på retorikken: "Obs . Pris kun i dag. Du har bestemt deg ved første kontakt . Min siste dag på finn."

Redigert av en moderator:
Ser han har en egen lukket facebookgruppe (Klokkeriet) som profilerte Tidssonen medlemmer er inne på. Håper noen sier ifra.

Ser samme fyren har en instagramkonto også. Klokkeriet. Litt enkel Research viser at det trolig er Rolf Ronnie Skorstad utenfor Kristiansand som driver den ihvertfall. Beklager om jeg tar feil, men innlegg/bilder er ihvertfall postet fra hans adresse

Han "Henrik" ifra den facebookannonsen, har vi blitt advart om her inne. Det var noen her som hadde byttet og kjøpt noe, og han hadde visst skrudd litt på urverket selv osv.... Noe med en breitling mener jeg det var. Husker ikke hvem her inne som ble lurt eller...

Men han er ikke samme mann som klokkeriet. Han har en annen Facebook side han selger og kjøper ifra.

Redigert:
Han Henrik har vel solgt og byttet en del gamle Omega som han har tuklet med selv? Er også aktiv i en "Kjøp, salg og bytte av klokker" på facebook, der det selges mye rart.

Ikke finn.no, men fremdeles fake.

http://reise.aftenposten.no/reise/H...ler-Rolexen-pa-reisen-79752.html#.VL0Zoy6G_Wc

afp000827632-FaiHpCXSG7.jpg

Alltid vanskelig å kunne bekrefte 100% med denne typer bilder, men for meg så ser dette riktig ut. Tatt kontakt med selger? Vet det er mange her på TS fra Østfold så kanskje noen av de vet hvem selger er?

Nei, ikke enda :p Jeg kunne heller ikke se noen åpenbare feil/mangler.

Den er nok i allefall ekte, for de jeg har sett som var fake, så ser man det lett på urverket da enkelte deler sitter feil vei osv. Her ser alt legit ut. Men er den litt slitt kanskje? Er jo ikke akkurat de beste bildene jeg har sett ...

Sant, må nok se bedre bilder.

Forresten, @Nessuno79, er prisen noe høy med tanke på årsmodell og standarden på klokken?

Takk for svar!

Redigert av en moderator: