Kopier/fakes på Finn.no

Ser det finnes en versjon som ikke ligger på rolex sine hjemmesider, som har samme plassering som i annonsen, så denne kan legges død...
 
Ser det finnes en versjon som ikke ligger på rolex sine hjemmesider, som har samme plassering som i annonsen, så denne kan legges død...
"Swiss (hvit krone) Made" betyr at klokken har det nye urverket, mens "Swiss Made" har tidligere urverk.
 
  • Liker
Reaksjoner: Canuck
580BE451-6395-4AB3-A893-B8E597831562.png


Eller ikke gi bud..
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og Grendel
Ville Gulbrandsen ha garantert for en klokke som er falsk, gitt det ligger ved dokumentasjon på service?
Tviler vel sterkt på, og håper ikke det i hvert fall.

Jeg også stusset litt på det.

Jeg har heller aldri sett den type jubilee-lenke og endeledd før.
Jeg klarer ikke Google meg frem til noen lenke fra den tidsperioden som matcher.
Derfor jeg lurer.
 
Jeg aner ikke, så jeg er blank.
Men Gulbrandsen er jo en velrenomert urmaker, så vil tro han hadde luktet skittent spill.
Men det finnes gjerne andre som kam verifisere? @UJU @Rød @Hopalong @MINUTE_REPEATER

Lady DJ ble levert med en slik jubileelenke, ofte benevnt som «honeycomb». Jeg har ikke sett mange nok slike til å si om denne er ekte, men det er vel ikke så mye som tyder på det. Det er imidlertid en liten tablett av en klokke, så jeg tviler vel på om 80k er oppnåelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69
Indekser og visere skal være i gult gull. Tror nok bildene «lyver». Alternativt er det en «franken», hvor gull indekser og visere er byttet til hvitt gull/sølv. En merkelig manøver jeg har liten tro på ;)
Men jo mer jeg ser på bilden i annonsen jo mer ser jeg sølv/hvitt gull på visere og indekser... artig...
E694F75D-3110-4848-A0B9-342C4824C9AA.png
 
Denne pakka må være noe av det verste jeg har sett...
Han forbeholder seg også retten til å trekke annonsen:eek::eek:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=128393973


ForrigeTil søketNeste



(1/7)



Oslo

På FINN siden 2011

Send melding



Svarte sist innen tre timer

Rolex
Uret har vært i daglig bruk de siste årene, og det synes i form av en del hair lines på lenken, men dette går vel ann å polere bort. (i hvertfall det meste) Når uret ikke har prydet håndleddet mitt har den vært i en winder. Selges da jeg har lyst på en ny godbit PRISEN jeg setter er 69 000,- Foretrekker face2face handel Om den skal sendes skal hele beløpet settes inn på konto før den blir sent per post(kjøpers egen risiko) Jeg forbeholder meg retten til å kunne trekke annonsen


0266 Oslo