Kopier/fakes på Finn.no

Er det ikke slik at Tudor aldri har Rolex på forsiden, og motsatt. Hva med denne?
Rolex Tudor fra 1970-tallet - FINN Torget

JA som den der ser ut er det vel en "helt vanlig" Rolex - hvis den har krone, skiva og kasse med Rolex.

hvis noen eventuellt vurderer kjøp bør jo denne kommentaren:

"...veldig god pris i forhold til takstverdi fra Urmaker Alf Lie." - kunne avskrives som unødvendig

Men dette bør jo kunne være brukandes:
"Leveres med bekreftelse og verdipapir fra Urmaker Alf Lie. "

Den der har jeg vurdert, men jeg er litt skeptisk til den. Jeg vet alt for lite om Rolex / Tudor.

Jeg kan forstå at Selger også skriver "Rolex" i heading. Det fanger opp noen flere potensielle kjøpere. Tudor er jo ikke så kjent etc. MEN hvorfor har en Tudor en Rolex-skive? Tudor er en "rimeligere Rolex" (som vanligvis?), men skiven skulle tilsi at dette er en Rolex. Det vanlige er vel at Tudor er Rolex med egen skive og rimeligere/ETA urverk.

Hva er da dette? En Tudor med feil (les Rolex) skive og Tudor innmat?
Jeg vil ikke si at det er fake, men....?

:cool:

Fy f...

99_1083488405.jpg

Håper folk her inne tar seg tid til å melde ifra om slike fakes til finn.no. Selv rapporterer jeg alle annonser jeg klarer å avsløre som fake..

Speechless...

Typisk finn.no...
Det eneste forsvar for selger er prisen. Og så fremhever han ETA. Det er vel heller tvilsomt at klokkene har et så fint urverk, men det oser fake. De var mer ærlig på QXL i gamle dager. 8-P

8-(