Konkurranse: Kan du klokken?

Det var flaks gitt! Basert på andres forslag fant jeg frem til både bilde og artist som jeg ikke kjenner til. Artist + watch ga omsider noe kjent :p

Her er en ny som ikke bør være for vanskelig. Skal ha merke og navn:

Fasiten er klar i morgen tidlig. God natt :)

Jaquet Droz "The bird repeater"?

det morsomme hvis man gugler "Omega Speedmaster 345.0809 " er at man finner
http://forums.watchuseek.com/f20/rare-speedmaster-1985-moonphase-pics-mystery-537389.html og det ser ut som samme bildet men leser man hele tråden er det ikke lett å bli klok på hvilken ref klokken fra bildet burde ha :mrgreen:

Det har du rett i. Det er bildet derfra jeg har brukt, etter å ha billedgooglet referansenummeret men uten å ha lest tråden. Quizmaster får bestemme om det betyr at oppgaven må annulleres og tas på nytt.

Det har du rett i. Det er bildet derfra jeg har brukt, etter å ha billedgooglet referansenummeret men uten å ha lest tråden. Quizmaster får bestemme om det betyr at oppgaven må annulleres og tas på nytt.

@Hopalong Jeg tror du skal få lov til å lage en ny oppgave. Etter å ha lest gjennom ser jeg det er vanskelig å bruke det bilde der som fasit og min kjennskap er ikke sterk nok heller til å kunne dømt noen forskjell. Beklager @akr men tror dette er mest rettferdig.

Edit: Hadde bare et av alternativene kommet opp kunne vi nok ha latt det passere, men siden flere har kommet med alternativer stryker vi den.

Redigert av en moderator:
@Hopalong Jeg tror du skal få lov til å lage en ny oppgave. Etter å ha lest gjennom ser jeg det er vanskelig å bruke det bilde der som fasit og min kjennskap er ikke sterk nok heller til å kunne dømt noen forskjell. Beklager @akr men tror dette er mest rettferdig.

Edit: Hadde bare et av alternativene kommet opp kunne vi nok ha latt det passere, men siden flere har kommet med alternativer stryker vi den.

Helt enig. Kjør på @Hopalong.

Redigert av en moderator: