Knivtråden

F28A6932-DF22-4465-AA44-5ECC90570A15.jpeg

Finnes det noe andre sider enn www.skarpekniver.com som har utvalg på Japanske kniver? Tenker da på håndlagde kniver. Drømmer om noe slikt som denne ;

Har handlet herfra en gang, i tillegg til fra SK

Fikk teste noen Shiros av et sonemedlem og ble fort solgt, her er resultatet.,. Neon NL KC og Quantum Gen 2.

Lukke/åpne egenskaper som er avhengighetsdannende samt sinnssyk byggekvalitet. Selv om Neon NL er en innstegsmodell ble jeg overrasket over kvaliteten. Kan anbefale å handle fra recon1 eventuelt knifecenter.

61077C48-8BC6-49D7-BD64-38339F8295A4.jpeg
4FED27B2-9CD2-42A1-A0C8-F0C43DB0F3CE.jpeg

• Liker
Reaksjoner: politrew og Run AC
Blitt bitt av basillen selv. Etter dager med lesing og youtube, bestilte jeg en Civivi Elementum Micarta i går kveld. Ser at den får en del skryt på nett. Bilder kommer!

• Liker
Reaksjoner: Sylar
En riktig god kollega (og kompis) pensjonerer seg til sommeren. Jeg har lyst til å sende med ham en hyggelig gave. Han er friluftsmann av rang, og tilbringer vannvittig mye tid på setra si til fjells. Ingen jeger, men fisker som få. Tenker kanskje en turkniv med slire er veien å gå? Så kan jeg gravere den selv, eller stemple den.

Hva anbefales i så fall til maks 1000-ish? Gjerne rimeligere også. Han er mer opptatt av bruken enn «snobberiet».

Hva med noe fint og tradisjonsrikt fra Helle?

• Liker
Reaksjoner: Erik_SG og BigT
En riktig god kollega (og kompis) pensjonerer seg til sommeren. Jeg har lyst til å sende med ham en hyggelig gave. Han er friluftsmann av rang, og tilbringer vannvittig mye tid på setra si til fjells. Ingen jeger, men fisker som få. Tenker kanskje en turkniv med slire er veien å gå? Så kan jeg gravere den selv, eller stemple den.

Hva anbefales i så fall til maks 1000-ish? Gjerne rimeligere også. Han er mer opptatt av bruken enn «snobberiet».
Hva med knivsmed Strømeng?

• Liker
Reaksjoner: BigT