Har jeg prøvd Tank av deg?Takk for et fantastisk innlegg og samling @acnorway. Godt å høre at jeg har hatt en positiv påvirkning i noen sammenhenger
Tar noen høydepunkter:
Breguet:
Denne er jo helt fantastisk. Det er så mye frekke detaljer og finisher at det er bare å gi seg over. Skiven i lyset er jo helt rå, og alt fra visere til lugs har flotte detaljer. Fulltreffer! Og en funky fresh lenke kan jeg alltid like.
Aqua Terra:
Dette har jo med årene blitt "din" klokke. Den kan virkelig brukes til alt, og går nok under radaren til at man ikke må være bekymret når man går rundt i storbyer (kremt.. Pepsi) Rævva lenke og episk gummireim!
Pepsi:
Hva skal man si? Smått legendarisk. Du skaffet deg jo en versjon som både er strøken og sjelden, så good for you der. Mye bedre enn den jeg hadde på samme tidspunkt du fikk denne!
3228:
Denne hadde vi vel også like på et tidspunkt? Fantastisk klokke med et gejnnomført Genta design. Men skive/visere er nesten det kuleste her. Kontrasten mellom hvit/sølve og Gull er bare helt rå. Og veldig kult oppheng til rotoren, med demping.
Speedy:
Har aldri helt fått til denne, men tror den er bedre på lenken du kjøpte. Er jo ikke feil, bare ikke helt meg.
Pelagos:
Så å si perfekt daily beater? Digg vekt, digg lenke, digg microsjustering, digg størrelse. Ja, digg!
Lange:
Igjen beklager for at jeg har kostet deg mye penger... Men denne tror jeg du er enig i at er perfekt. Det er noe av det råeste jeg eier, men om jeg liker min i hvitt gull, eller din i honey er jeg litt usikker på? Vi burde sjekke IRL. Jeg kommer østover i slutten av August en gang.
Ophion:
Min favoritt... Her får man masse spennende mtp finish, visere, kasse, urverk, titan, Kari, independent, bare å velge. Og en størrelse som gjør at den kan brukes til daglig. Og alt dette til prisen av en halv Submariner, det er rått.
Videre så vet jeg jo hva som kommer, og det blir meget bra det. Utover det så burde du kanskje teste noe mer kantete? Jeg er ganske trygg på at du testet min gamle Tank en gang eller to tidligere? Tank eller Reverso, det bør inn.
Helt rå samling, klokka til farfar og "den sorte dame" er jo også evige keepere, så de hører liksom med.
3228 fantes det to av i Spikkestad på et tidspunkt. Kanskje verdens største tetthet av 3228.
Vi får ta en skikkelig Lange-sammenligning i August! Veldig forskjellige klokker egentlig. Digger finishen på hvit gull!
Ophion favoritten altså. Jeg hadde 100% regner med at fotballklokka skulle bli en hit hos deg!