KLOKKESTAFETTEN IV - Påmelding

Medlem
8. aug. 2022
Innlegg
724
Sted
Sarpsborg
Vi prøver igjen! :) Selvsagt ikke fordi at jeg akkurat fikk ny klokke!. ;)

Klokkestafetten IV - Påmelding:

Samme opplegg som forrige gang: Hver deltaker presenterer samlingen sin på sin tildelte dag i stafetten. På den måten de selv ønsker? Bilder og noen essensielle specs, samt en liten historie eller begrunnelse for hvorfor akkurat de klokkene har plass i samlingen, f.eks. Deretter vil i de andre påmeldte i Klokkestafetten komme med sine refleksjoner/kommentarer/vurdering av samlingen i løpet av dagen. Uten spesielle kriterier, men man bør jo forhåpentligvis gjøre seg noen tanker om hvorvidt/hvorfor klokkene i samlingen er interessante, hvordan de utfyller hverandre eller passer sammen, etc.

Hvor få eller mange klokker du vil presentere er jo opp til deg, men det bør jo være en "samling". …og dette handler ikke om penger eller jåleri, så det er ingen grunn til å gjemme unna billigklokkene. ;)

Hvis du var med de tidligere rundene, er det kanskje på sin plass å utbrodere litt om hva som har skjedd siden da. :)

Dette er skal holdes respektfullt og hyggelig. Meeeen: Dersom du har klinisk ømme tær og er veldig sensibel for hva andre måtte mene om tingene dine - er det kanskje best å holde an, for det er jo ærlige meninger og andres råd og meninger vi ber om her.

Hvis du synes dette høres gøy ut og melder deg på, forplikter du deg til å skrive noen linjer om samlingen din på dagen du får tildelt, til å følge med på de andre deltakernes innlegg, og aller helst komme med din vurdering/dine refleksjoner om den. En artig aktivitet til kveldspilsen. :)

Vi lar påmeldingen være åpen til søndag 26/7, kl. 23:59. (Det er jo sommerferie) Eller, hvis vi ikke har nok deltakere (10?) så drøyer vi en uke til, Så kjører jeg en loddtrekning på rekkefølgen deltakerne skal poste i. Det gjøres i en egen Klokkestafetten-tråd like etter, der timeplanen kunngjøres.

…med forbehold om at vi blir minst 6 påmeldte.

Høres det gøy ut? Meld deg på i kommentarene!

Påmeldte så langt:

@Dazed