KLOKKESTAFETTEN IV - Påmelding

Jeg vet at @Bromle, @lahey og @jvj75 har stilige samlinger jeg gjerne skulle hørt mer om, det samme gjelder @kire , @Erik_SG, @crown guard og @Hammerfjord. Kanskje noen av dere tar utfordringen?

Tjæææææ, ja jo.... ok da!

Har tynnet en del i samlingen i det siste, men "keeperene" er igjen! (og 2 til på vei inn)

Men bare om folk lover å ikke være hårsåre!
Jeg er med klokker som jeg er med folk. Enten så elsker jeg de, eller så hater jeg de. Ingenting i mellom.
Så håper jeg folk er brutalt ærlige med meg også!

Wow...OK...her føler jeg kontekst blir viktig for hvilke vi alle velger ut som "en samling", og at tilbakemeldingene er tilpasset den samme konteksten.

Wow...OK...her føler jeg kontekst blir viktig for hvilke vi alle velger ut som "en samling", og at tilbakemeldingene er tilpasset den samme konteksten.
Tonen skal være fin og takhøyden høy, men jeg håper da folk klarer å ta imot tilbakemelding på klokker slik som på bil.

Naboen har stygg bil, men jeg går jo ikke å sier det til han. Han har jo ikke spurt. Her spør vi jo 😅 :mrgreen: (y)

• Liker
Reaksjoner: Dazed og Loevhagen
Tonen skal være fin og takhøyden høy, men jeg håper da folk klarer å ta imot tilbakemelding på klokker slik som på bil.

Naboen har stygg bil, men jeg går jo ikke å sier det til han. Han har jo ikke spurt. Her spør vi jo 😅 :mrgreen: (y)
Supert.

Klart man kan mene noe om klokkene som presenteres, men man må selvsagt respektere andres smak og utvise et minimum av folkeskikk. ;)