Fantastisk! Er det mulig å dele litt mer info om dette?Det er en Constellation med skjult krone. (Lånt av meg))
Fantastisk! Er det mulig å dele litt mer info om dette?Det er en Constellation med skjult krone. (Lånt av meg))
I en av bøkene om Harry Hole skal han ha arvet en Constellation av sin far. Jo Næsbø valgte denne frem for en Pie Pan.Fantastisk! Er det mulig å dele litt mer info om dette?
Dette bekrefter alt jeg mener om folk som bruker dykkerklokke til dress
Til og med en Sub som kanskje ikke har "mva ok"?Sub på en litt rufsete kommunedirektør?
Overraskende at han ikke prøvde å argumentere for at sub’n skulle dekkes iht arbeidsavtalen:Dette bekrefter alt jeg mener om folk som bruker dykkerklokke til dress![]()
Det er vel en Red Sub hvis jeg husker rett
Holdt på å skrive en @ der, men droppet detKjennere vet osv. ...
Vedkommende har vel vært medlem her for en god del år tilbake? Hadde en interessant tråd med bilder fra reiser i privatfly og motiverende life-quotes
Vedkommende har vel vært medlem her for en god del år tilbake? Hadde en interessant tråd med bilder fra reiser i privatfly og motiverende life-quotes
Nå elsker jeg tidssonen! For en grave-journalistikkTil og med en Sub som kanskje ikke har "mva ok"?
En plett på CV-en er imidlertid en dom fra 2015, der han så vidt unngikk fengsel. [...] Dommen fra Tønsberg tingrett ble 45 timers samfunnsstraff, ettersom politiet hadde somlet med saken i over et år.[...]Bakgrunn for «CV-pletten» er kjøp og innførsel av 5 meget dyre klokker fra utlandet, som Stenhaug ikke betalte riktig moms for.To av klokkene kostet omkring 150.000 kroner, mens verdien ble kun oppgitt til ca 8.000 kroner.Fremlagte dokument på kjøpene var forfalsket og bidro til moms-unndragelse på mer enn 75.000 kroner.Dette ble avdekket av Tollvesenet, som meldte saken videre til politiet.Stenhaug la også frem krav om refusjon av moms på 16.788 kroner, for en reparert klokke i USA.Det viste seg at denne reparasjonen aldri hadde skjedd.Saken var oppe i Tønsberg tingrett sommeren 2015 og ble behandlet som en tilståelsessak.
https://vny.no/nyheter/cv-en-er-ikke-helt-plettfri/
https://www.vol.no/nyheter/n/kwaQnj/har-vaert-aapen-om-alt