GrimReaper
Støttemedlem
Må vel være en Hublot.Hva er det Petter Solberg har på armen?
Ser nesten ut som safirkasse pga skyggen?
Vis vedlegg 404727Vis vedlegg 404728
Må vel være en Hublot.Hva er det Petter Solberg har på armen?
Vis vedlegg 404727Vis vedlegg 404728
Hva er det Petter Solberg har på armen?
Dette var nøyaktig mine egne tanker og, heheHigh-end alternativene er vel Richard Mille eller Hublot. Syns personlig det ser mest ut som førstnevnte, men får ikke remmen helt til å stemme. Kan med andre ord være vel så sannsynlig at det er en av de hundrevis av rip-off-ene som imiterer RM i design. Uansett umulig å konkludere basert på det bildet![]()
RM er litt mer "raffinert" enn dette så jeg setter en riksdaler på Hublot. De har jo også gjort et poeng ut av safirglasskasser tidligere. Med mindre det er en fake da naturligvis.High-end alternativene er vel Richard Mille eller Hublot. Syns personlig det ser mest ut som førstnevnte, men får ikke remmen helt til å stemme. Kan med andre ord være vel så sannsynlig at det er en av de hundrevis av rip-off-ene som imiterer RM i design. Uansett umulig å konkludere basert på det bildet![]()
Er ikke dette ganske lik reim?High-end alternativene er vel Richard Mille eller Hublot. Syns personlig det ser mest ut som førstnevnte, men får ikke remmen helt til å stemme. Kan med andre ord være vel så sannsynlig at det er en av de hundrevis av rip-off-ene som imiterer RM i design. Uansett umulig å konkludere basert på det bildet![]()
Er ikke dette ganske lik reim?
Jeg er veldig svak for denne gmt-modellen. Fås de både i 42 og 45 mon tro?