Klokkespotting

Dag-Eilev Fagermo med Panerai på lenke!
IMG_2304.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Wada og Bgo80
Hva er det Petter Solberg har på armen?
Ser nesten ut som safirkasse pga skyggen?

High-end alternativene er vel Richard Mille eller Hublot. Syns personlig det ser mest ut som førstnevnte, men får ikke remmen helt til å stemme. Kan med andre ord være vel så sannsynlig at det er en av de hundrevis av rip-off-ene som imiterer RM i design. Uansett umulig å konkludere basert på det bildet :)

• Liker
Reaksjoner: Hovedsignal
High-end alternativene er vel Richard Mille eller Hublot. Syns personlig det ser mest ut som førstnevnte, men får ikke remmen helt til å stemme. Kan med andre ord være vel så sannsynlig at det er en av de hundrevis av rip-off-ene som imiterer RM i design. Uansett umulig å konkludere basert på det bildet :)
Dette var nøyaktig mine egne tanker og, hehe

RM er litt mer "raffinert" enn dette så jeg setter en riksdaler på Hublot. De har jo også gjort et poeng ut av safirglasskasser tidligere. Med mindre det er en fake da naturligvis.

Er ikke dette ganske lik reim?

Vedlegg

• 1752511736305.png
    1752511736305.png
    592,8 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Tipper det er en Richard Mille-inspirert klokke fra et random merke. Ble postet en screenshot fra en litt annen vinkel, men får det ikke umiddelbart til å stemme med noen original RM-modell.

Han har vel også en historikk med å bære litt alternative klokker, som ikke nødvendigvis er i høyeste prisklasse. Har hatt signaturmodeller både for Certina og TW Steel.

• Liker
Reaksjoner: Trifide
Måtte late som jeg tok bilde av kona i går, men jeg hadde 3x zoom.

Mye diverse Rollies rundt omkring på Elba, inkl. en butikkeier med en gull-Daytona på gummi, men dette synes jeg er en kledelig sak og verdt å påpeke. Mannen hadde svær pulsklokke og sporty skrubbsår på underarmen og albuen.

IMG_5189.jpeg