Klokkespotting

Huff, ble fersket i forsøk på å ta bilde av helgull Rolex DD, og det falt ikke i god jord! Rimelig pinlig.. Heretter vil jeg ikke ta bilde, men kan heller gi folk komplement for klokka.

Kamelen sin du prøvde å ta bilde av?
1661503720761.jpeg
 
Hadde det bare vært så vel! Fått en på tygga og blitt ferdig med det, liksom. Men det var en dame. Og da fremstår man jo som en stalker eller forskrudd avviker (eller begge deler). Oh, the shame of it

Jeg hadde nok dødd litt inni meg om jeg hadde gått på samme smell. Enten virker man som en stalker eller som en som speider etter ransofre på byen.
 
Huff, ble fersket i forsøk på å ta bilde av helgull Rolex DD, og det falt ikke i god jord! Rimelig pinlig.. Heretter vil jeg ikke ta bilde, men kan heller gi folk komplement for klokka.
-Hva faen, tar du bilder av meg, din stalker!!

-Eeeeh, det er kun for å legge ut på tidssonen.no, og ansiktet vises ikke

-Å, din syke jævel, skal du poste bilder av kroppen min på titssonen! Pervo! Dette skal anmeldes!

:p
 
på nrk var det et program fra sør korea hvor smugfilming var en sjuk greie, var ikke akkurat klokkespotting i fokus. Kanskje en ide å være litt forsiktig med å ta bilder av en frisk jentegjeng, med fine ur på armen, de liker å se på nrk og på vei hjem fra selvforsvarskurs
 
8DC71A65-99EC-4F45-BCF2-F519C4FFCE8E.jpeg

Noen som ser hva dette er?
Ser ut som noe ala Tudor BB Chrono eller nye Autavia Flyback men føler ikke det er akkurat dem heller? Lugs ser litt atypisk ut og pusherne?