- Medlem
- 30. sep. 2010
Rundt en halv mill.
var det jeg trodde. Tipper det finnes en sjappe i Dortmund som gjerne lar Haaland snike litt i køen.
Rundt en halv mill.
var det jeg trodde. Tipper det finnes en sjappe i Dortmund som gjerne lar Haaland snike litt i køen.
Det kan vel kanskje @rsvei fortelle oss selv?Mulig bilen i sin tid kostet det samme som to eneboliger, men i dag er nok klokken betydelig mer verdt enn kjøretøyet
Vis vedlegg 241465
Dårlig oppløsning, men er ganske sikker på at dette er en eldre variant av royal oak.
Vis vedlegg 241466
Mr. Macleod stiller kruttsterkt med PP Aquanaut Travel Time 5164-R (tror det er "R") i rosegull. Han har også vært sett i Rolex Sea Dweller, Audemars Piguet Royal Oak Offshore (også i rosegull mener jeg å huske) og en Franck Muller eller to. God klokkestil på mannen, ikke noe å si på det!
Jeg trodde også det men fant andre bilder fra serien, tror det er stål daytona med sort skive.Vis vedlegg 240953
Kan det være en Platona på Hr.Astrup?
Jeg trodde også det men fant andre bilder fra serien, tror det er stål daytona med sort skive.
Vis vedlegg 241753
Ser ut som Fitbit Inspire 2 med HR og blå reim?Noen som klarer å se hva denne sultne mannen har på armen?
Vis vedlegg 244222