Klokkespotting

Hva slags klokke tar du med deg 10.000m under vann?
awOkdnD.jpg
Omega Planet ocean chrono 9900?
 
Redigert:
skireimen er hans greie, og bør få bli det. Med fare for å fornærme alle her inne synes jeg tidssonens Norge NATO er det mest forskrekkelige jeg ser på noe ur. Er aldri fint...
Er heller ingen fan av natoreimer, men noen klokker kommer unna med nato. Har aldri forstått poenget med å ta av en flott original lenke for å erstatte denne med en nato i ymse farger. Norgesnatoen er en artig 17. maigreie og passer denne festdagen. Skireima til Kagge derimot, må han få ha i fred. Han som har vært på «the three extremes» kan gå med hva han vil - og det kler han :cool: Alle andre burde styre unna skireim...
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe og Fredrik4628
Alle andre burde styre unna skireim...
Om det er utelukkende basert på bragder man skal ikle seg være seg en skistropp eller et ur, så er det marginalt få her på TS som hadde kunnet bære særlig mye annet enn en AppleWatch. Dårlig nok.
Så, jeg bærer dykkeruret mitt på en skistropp jeg, og levner ikke mye mer tanke til det. Om ikke annet, så er det en hyllest til en av vår tids store eventyrere.
 
Seadweller på den britiske SØSTEREN til vertskapet på 17. mai-grillingen. Måtte kommentere, fikk hyggelige tilbakemeldinger på min Speedy Tuesday, og en lengre klokkeprat. Moro over 4-5 Aperol Spritz.
 
  • Liker
Reaksjoner: SCUBA diver