Klokkespotting

På fredag startet jeg en ny sesong (sesong 3) av Billions, og i første episode kunne man se en Bobby Axelrod som bærer en AP ROO på lenke. Når jeg tar klokken i nærmere skue, oppdager jeg at den tikker som en quartz. Jeg blir irritert, og skrur av. Jeg vet at det har vært diskutert tidligere, men hva faen er poenget? Hvorfor ikke bare bruke en DW?

Det er visstnok vanlig å bruke 'stunt doubles' pga 'wardrobe budget':

http://wornandwound.com/watches-screen-reel-deal/
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Mr Davis
På fredag startet jeg en ny sesong (sesong 3) av Billions, og i første episode kunne man se en Bobby Axelrod som bærer en AP ROO på lenke. Når jeg tar klokken i nærmere skue, oppdager jeg at den tikker som en quartz. Jeg blir irritert, og skrur av. Jeg vet at det har vært diskutert tidligere, men hva faen er poenget? Hvorfor ikke bare bruke en DW?

Er nok en «Prop Watch».
Forøvrig et mer passende valg enn Cariter Roadster som benyttes i S01.
Det er vel påtide at Bobby skaffer seg en RM ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Väldigt imponerande att ta hem Bocuse d’Or Europa, grattis Norge:). Men är nästan lika coolt att han som kokk sponsras av hublot.
A06E5CFE-D547-4160-827A-4234B0EBB9E6.png


Men klart bp har ju sponsrat franska stjärnkockar länge och alla vill ju vara som Blancpain. ;)
 
Må bare si at jeg digger å følge med på disse spottingene. Jeg spotter mye selv, men klarer ikke å være så diskret at jeg klarer å ta bilder av dem. Har prøvd flere ganger, men det er sykt vanskelig :)