Klokkespotting

Tudor Pelagos og Rolex på to herremenn på ølfestival i Drammen. Greide ikke å snike til meg bedre bilde enn dette.
DSC_0222.JPG
 
Redigert:
90368_a7203b3f4e409dfe1a570d254ab46b54.jpeg

Såvidt jeg kan se er det en Omega PO chrono på armen til Adam Savage

Stemmer, han har snakket mye om det uret. Lurer på om ikke han laget en egen video om det? Var en gave fra kona om jeg ikke husker feil.

Han har også en SKX009 samt en modda SKX som blant annet kan ses i denne videoen hvor det "geekes out" om klokker :) (sikkert postet før)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kenneth R
Satt og så på bloggerne i går (ikke spør hvorfor), og jammen dukket det opp en BLNR på typen til hun ene bloggerdamen, som var pilot ;
Vis vedlegg 90068

Mannen til Pilotfrue jo!
Er ikke bare i den realityserien det dukker opp klokkeinteresserte og medlemmer av Tidssonen.
Husker jeg rett så er det en samboer til en av mammaene i serien: Unge Mødre som også er rimelig klokkeinteressert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tysnesingen og SimonB
Klokkeinteresse finner en i flere reality-serier, som her fra Luksusfellen: http://m.side2.no/underholdning/betalte-ikke-regninger-pa-15-ar/3130424.html.

Fra artikkelen:
"I tillegg har han lånt 200.000 kroner av moren som egentlig skulle gått til nedbetaling av noe av den gjelden som har opparbeidet seg opp gjennom årene.

Problemet er bare at Phillip heller satset noen av disse pengene på det han selv anså som en innbringende forretningsidé, nemlig kjøp og videresalg av klokker (...)."


Kanskje mer forretningsinteresse, dette... :p

Uansett. Back on track. Patek 5270R på Taylor i sesong 3 av Billions.

20180426_160634.png


Og fake AP chrono på Axelrod - kunne bl.a. se at sekundviser tikket i en close-up denne sesongen.