Klokkespotting

Du så rett. Kjenner selgeren som kjøpte den ny i Norge og solgte den til J.Ø.
Nydelig. Var redd jeg hadde sett feil, men godt at spotteegenskapene fortsatt er tilstede. 1655 er den vintage-piece som er høyest på min ønskeliste. Rop ut om du kjenner flere som vurderer salg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ikke godt å si. En vanlig månedslønn der er vel på 20-30 dollar. Mulig han tilhører en eller annen elite. Han sendte også dette bildet
NKDPTAX.jpg
Ja og det er uannsett yrke eller stilling. Han sin samling? Det er sykt. Ingen vanlig Cubaner han nei. Alt er ekte seff? Har Rolex butikk i Havanna?
 
Ja og det er uannsett yrke eller stilling. Han sin samling? Det er sykt. Ingen vanlig Cubaner han nei. Alt er ekte seff? Har Rolex butikk i Havanna?

Hvis jeg forsto han rett, så var det hans eller noen i familien sin samling. Alle ser legit ut for mitt øye! Rolex har ikke butikk i Havana. Men frem til 1959 kunne man kjøpe både Patek og Rolex i Havana. Fidel elsket Rolex og hadde gjerne to på hånda til en hver tid - en for å holde lokal tid og en for Moskva. Samme gjelder Che.
Jeg fant det jeg tror var den eneste klokkebutikken i Havana. 80% tomme hyller, og det lille de hadde var Casio, en del Festina, noen Longines damemodeller og én Seiko 5 SNKK47. Seikoen kjøpte jeg, og da ble det storfest i forretningen!
 
Ikke mindre enn to stk nye skydweller’e i flyplasslounge! på Gatwick i skrivende øyeblikk!