Klokkespotting

Misunnelse er vel et passende ord her...Arv eller ikke arv skal vel ikke være noe en skal dømme en person for? Hadde jeg hatt den formuen, så hadde klokkeboksen vært full av allslags dyre klokker:)
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Poste "dritt"' eller gjøre TS til en sur plass er absolutt ikke min intensjon. At jeg er full av forrakt for nesegrus beundring for "surfere på pappas" penger står jeg derimot inne for.
At "økonomer" betaler en semester avgift på +60k på BI, dermed er dårligere "økonomer" i forhold til de økonomer som kvalifiserer til studier på gratis offentlige universiteter, står jeg også inne for.
Men det er det du gjør.
Og å synes at noen har fin klokke (som jo var tema her) er ganske langt fra nesegrus beundring.
Og studenter på BI er ikke noe dårligere enn andre studenter (og nei, jeg har ikke gått der).

Skjerp deg, og start å oppfør deg som et voksent oppdragent menneske istedenfor.
 
Michael McIntyre med Daytona på Graham Norton - underteksten passer tilfeldigvis ganske bra ;)
20171028_233417.jpg
 
Jeg spiste burger og så en DW på hyggelig servitør i dag.
:)
Ikke så spennende, men da er vi iallefall tilbake på rett spor.

Kjøpte sushi på Mr. Fish på Torshov Torg for noen dager siden. Han ene bak disken hadde Casio FW91, og han andre er jeg 99 prosent sikker på at hadde Submariner. Begge var veldig hyggelige selv om den ene klokka var vesentlig dyrere enn den andre.
 
Hvorfor har enkelte her bestemt seg for å gjøre ts til en sur plass? Synd da det ødelegger stemningen og sannsynligvis fører til at færre gidder å poste innlegg. Det har iaf den effekten på meg.

Enkelte her inne har bevist sin plass i internetts skittentøyskurv. "livets Harde skole" blomstrer tydeligvis i full høst-blomst for tiden.

On-topic:
Tudor BB Red med smilende skive, og Speedmaster Hesalite spottet i samme følge. Elendige lysforhold førte til null bilder.
 
Poste "dritt"' eller gjøre TS til en sur plass er absolutt ikke min intensjon. At jeg er full av forrakt for nesegrus beundring for "surfere på pappas" penger står jeg derimot inne for.
At "økonomer" betaler en semester avgift på +60k på BI, dermed er dårligere "økonomer" i forhold til de økonomer som kvalifiserer til studier på gratis offentlige universiteter, står jeg også inne for.

Gratulerer - you made my day! Den går inn som den dummeste kommenteren denne uken.

Witzøe har penger - mye penger! At han som 24 åring kjøper noe som er en «grail» hos de fleste synes jeg faktisk er kult. Hvorfor skulle han ikke gjøre det? Jeg har en følelse for at dersom han var 40 og ikke 24, ville kommentaren din hatt en noget annerledes tone.

Er du misunnelig - hold det for det selv. Jeg har i hvertfall ingneting i mot at yngre med MYE penger kan ta seg ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Kjøpte sushi på Mr. Fish på Torshov Torg for noen dager siden. Han ene bak disken hadde Casio FW91, og han andre er jeg 99 prosent sikker på at hadde Submariner. Begge var veldig hyggelige selv om den ene klokka var vesentlig dyrere enn den andre.
Har sett en på Mr. Fish Torshov med en Sea dweller tror jeg det var:)
 
Poste "dritt"' eller gjøre TS til en sur plass er absolutt ikke min intensjon. At jeg er full av forrakt for nesegrus beundring for "surfere på pappas" penger står jeg derimot inne for.
At "økonomer" betaler en semester avgift på +60k på BI, dermed er dårligere "økonomer" i forhold til de økonomer som kvalifiserer til studier på gratis offentlige universiteter, står jeg også inne for.
Jeg tror de fleste studentene på BI får studiestøtte i form av studielån og stipend.. Ikke penger fra pappa..
Forresten, hadde du vært like sur hvis han hadde en klokke fra feks DW? Eller hadde han da fått kjeft for å ikke ha peiling på klokker?
 
Jeg tror de fleste studentene på BI får studiestøtte i form av studielån og stipend.. Ikke penger fra pappa..
Forresten, hadde du vært like sur hvis han hadde en klokke fra feks DW? Eller hadde han da fått kjeft for å ikke ha peiling på klokker?
Hvor tror du "de fleste" hoster opp over 400k i rene skolepenger som studiestøtten ikke dekker?