Klokkespotting

Det er ikke bare hardcoregutta som går med digitale Casio nå til dags.
1D6A6DCF-2A03-4BF9-A3CB-DD5A23C8EE69.jpeg
 
Tudor Black Bay spottet på sidemannen ved lunsj i dag. Fant ikke anledning til snikfoto eller kommentar, men ser humoren i at det må kundebesøk til for at noe annet en pulsklokker skal fram i kantinen.
 
Hadde en hyggelig aften med noen ryddige herremenn på Lørdag. Fikk prøve og føle på både Helgull YM2, Stål YM2 og en gammel fin Explorer.. Samt noe dyre rosé greier fra Ulysse Nardin.. Var for gira til å tenke på forumet, men må si jeg likte YM2 mye bedre på hånda en på bilder.. Rett og slett lekker!
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT og aksgro
Hadde en hyggelig aften med noen ryddige herremenn på Lørdag. Fikk prøve og føle på både Helgull YM2, Stål YM2 og en gammel fin Explorer.. Samt noe dyre rosé greier fra Ulysse Nardin.. Var for gira til å tenke på forumet, men må si jeg likte YM2 mye bedre på hånda en på bilder.. Rett og slett lekker!

YM2 er magisk. Én test på hånda og du er solgt...
 
  • Liker
Reaksjoner: NikkyRollie
Avisene har brukt denne karen som tapet på sidene sine i dag. Jeg er ikke i janteklubben, men at man er ørlite misunnelig skal jeg ikke legge skjul på :rolleyes:
Uansett, la merke til noe edelt på håndleddet, later til å være en AP RO Chrono på reim.

18512547_1987506778149979_6678339666111889408_n.jpg
 
Avisene har brukt denne karen som tapet på sidene sine i dag. Jeg er ikke i janteklubben, men at man er ørlite misunnelig skal jeg ikke legge skjul på :rolleyes:
Uansett, la merke til noe edelt på håndleddet, later til å være en AP RO Chrono på reim.

18512547_1987506778149979_6678339666111889408_n.jpg
Hvem er dette?
 
Æsj!!!
Null respekt for desert-spisere. Kjenner jeg får bittelittegranne oppkast i munnen min nå.

Noen er heldige her i livet, slik er det, selv tenker jeg å stikke av med 93mill i Eurojackpot i kveld såpass jeg kan kjøpe meg noen ur som genererer mye liker klikk her på asylet :D

Etter det jeg husker så har han jobbet på gulvet i bedriften også, så det er sagt.
 
Litt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.

Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto:D
Misunnelsens grønne spøkelse tar mange former ;)
Jeg unner alle hva enn de måtte ha. Om jeg kunne tenkt meg mer selv? Såklart, hvem gjør ikke det. Men vi som nordmenn har for det meste vunnet i lotteriet uansett - bare ved å bli født som nordmenn. Så jeg er godt fornøyd med å kunne hente et par av de nyslupne juleølene på polet, og å titte ned på Seikoen på venstrearmen :)