Klokkespotting

Daytona med kjeramisk bezel spottet forrige uke i Honolulu, Rolex butikken på Ala Moana shopping mall. Var veldig godt utvalg

IMG_0414.JPG
 
IMG_0470.JPG
Wien.

Totalt overveldet av mengden ur innenfor kort rekkevidde. I en radius på 250 meter rundt Stephandomen har jeg vært inne i Omega, IWC, Breitling, Cartier, Breguet, Jaeger, GO, A. Lange Og Hublot Boutiqe. Dette i tillegg til utallige store ADer.

Hublot har virkelig utviklet seg siden fødselen.

Det er 1 grunn til at jeg står i dette landet Idag og det er Blancpain FF Bathyscape.

Jeg hadde håpet at 43mm ikke ville passe som eneste bruksur pga størrelse. Og at den ikke var like flott i virkeligheten.

Jeg tok smertelig feil. Bytter jeg noensinne min Polar blir det i en sånn. Forferdelig kjipt at hus skal selges og kjøpes i disse dager for jeg har nå fått en grail.

Når man snakker om Grail folkens, se hva som lå mellom hyllevarene;
 
AP RO på mann i poolbaren på hotellet i Rovinj. Dessverre ikke store nok baller til å ta bilde eller spørre om å få se nærmere på den. Bølletøff sak :)
 
IMG_7890.JPG
Nyere Rolex Datejust på en yuppie i en sprengfull tube i London. Dårlig bilde, men pytt sann.

IMG_7852.jpg
Arif med noe som ser ut som en 116613 for snart en måned siden (skjermbilde skamløst tatt fra snapchat).
 
Spottet LLD på Nikolaj Lie Kaas, dansk skuespiller (Idiotene, I Kina spiser de hund, etc), i Varenna ved Como-sjøen tidligere i dag - ingen ledige hender til foto dessverre, treåring i den ene hånden og pistasjis i den andre...
 
  • Liker
Reaksjoner: teknor
Spottet par på vei til Paris med hhv. RM10 i rødt gull og vintage GMT med Fuchsia bezel og perfekt patinert skive/visere. Sett mange fine ur i ferien, men disse tok "kaka". Beklager elendig bilde...
 

Vedlegg

  • 20170715_203355.jpg
    20170715_203355.jpg
    89,1 KB · Visninger: 0