Klokkespotting

Pepsi spotta på Samson Grünerløkka.
IMG_3307.JPG
 
Victorinox Inox på kollega offshore. Kunne jo bare spurt og fått et bedre bilde men....
Han hadde ødelagt så mange klokker offshore, så han ville ha seg en klokke som tålte mye. Han har nok valgt en som tåler mye. Denne bruker han hele tiden på jobb, og han bruker den også hjemme som jeg forstod. Han var mer klokkeinteressert en snittet, så det ble litt klokkeprat på jobb. Tipper han får seg en Sub en gang.
IMG_9792.JPG
 
Odd Reitan med IWC mark XVI
Han er bare mye rikere enn meg :oops:
 

Vedlegg

  • c=609,954,2077,2526.jpg
    c=609,954,2077,2526.jpg
    17,1 KB · Visninger: 0
GS Snowflake på kollega. Fikk ikke tatt bilde dessverre. Han var overhodet ikke klokkeinteressert så han ble litt overrasket over min interesse og at jeg i det hele la merke til klokken. Jeg hadde forøvrig på meg min Grand Seiko, men noe særlig klokkeprat ble det dessverre ikke.
Imponerende å ha null klokkeinteresse men allikevel komme på å bruke et godt femsifret beløp på en (helt nydelig) GS.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Jone
Noen som plukket opp hvilke armbåndsur som var å se i gårsdagens Billions-episode? Det var en AP RO chrono av noe slag på Damian Lewis (som tidligere har hatt en Cartier Roadser(?)), og en eller annen PAM på mr romfartssjef, men jeg har prøvd å finne ut hva statsadvokaten har på håndleddet i flere episoder nå uten å lykkes...
 
Vis vedlegg 33475

Harry har byttet ut Submarineren med Daytona til sesong 3.

Aner ikke hvem dette er, men klokken på bildet ligner IMO lite på en Daytona? Daytona har ikke "tenner" på bezel.

PCL + dreibar bezel + nodate = ??? Ikke verdens beste klokkebilde, så kan være det er en cyclops der, da ser mitt regnsetykke slik ut: PCL + dreibar bezel = GMT.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
IMG_0365.JPG

Aner ikke hvem dette er, men klokken på bildet ligner IMO lite på en Daytona? Daytona har ikke "tenner" på bezel.

PCL + dreibar bezel + nodate = ??? Ikke verdens beste klokkebilde, så kan være det er en cyclops der, da ser mitt regnsetykke slik ut: PCL + dreibar bezel = GMT.

Auda. Godt mulig det er en GMT ja, Daytona er det i hvertfall ikke... :oops:

Sub fra tidligere sesong i bildet ovenfor.