Klokkespotting

Screenshot_20170223-173338.jpg
Hva skimtes på håndleddet til dette TV2-nyhetsankeret?
 
Kona spottet på en ledersamling i dag i Folkets hus i Oslo for OUS (Rikshospitalet), en psykolog med "en fancy dildal klokke".
MEN - samme person har hun tidligere spottet med en 100% sikker observasjon med en Panerai på armen, dette må jo være en her inne?
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Gubben11
GS Snowflake på kollega. Fikk ikke tatt bilde dessverre. Han var overhodet ikke klokkeinteressert så han ble litt overrasket over min interesse og at jeg i det hele la merke til klokken. Jeg hadde forøvrig på meg min Grand Seiko, men noe særlig klokkeprat ble det dessverre ikke.
 
GS Snowflake på kollega. Fikk ikke tatt bilde dessverre. Han var overhodet ikke klokkeinteressert så han ble litt overrasket over min interesse og at jeg i det hele la merke til klokken. Jeg hadde forøvrig på meg min Grand Seiko, men noe særlig klokkeprat ble det dessverre ikke.

ICE watch på tysk kollega i dag. Han spottet at jeg kikket på Cartier Tank og sukket tungt mens han sa at det var ti år siden siste kjøp av ordentlig klokke. Det var en Deep Sea. Opprett en hemmelig konto som kona ikke vet om og ha en safe på kontoret foreslo jeg.
 
Frisøren har begynt å selge dilldall, som armbånd og sko. Og dette rælet hadde jeg ikke sett før.
 

Vedlegg

  • IMG_0313.JPG
    IMG_0313.JPG
    120,2 KB · Visninger: 0