Klokkespotting

Glashütte Original Senator Chronograph i Nydalen.
Nydelig sølvfarget/stålfarget skive, men det må da være vanskelig å se subdials'ene?

Er du som eier klokken her inne beklager jeg hvis jeg stirret.

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Han er vel en WIS om jeg ikke tar feil? Over snittet interessert i hva han har på armen i alle fall. Har i hvert fall sett han med mye snacks i nevnte program tidligere sesonger.
Jeg har sett at han har gått med en Tag Heuer Carrera, en Zenith Pilot og noe jeg tror var en Graham, så han er nok godt over snittet interessert, ja.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Stadig snakk om "luksusklokker" i denne saken. Hva har en av forsvarerne til Cappelen på armen her?
3e5c7683-1069-4943-8b2b-7031a3b32b97.jpg

• Liker
Reaksjoner: Furch
Såvidt jeg kan huske er mannen hennes medskyldig i å ha dratt med seg det første opplaget av norske Amundsen-klokker til Nordpolen :)

Med de kommentarene er det veldig rart at det er så få kvinnelige medlemmer her.. (ironi)

• Liker
Reaksjoner: Dingle
Med de kommentarene er det veldig rart at det er så få kvinnelige medlemmer her.. (ironi)
Du mener min kommentar var sjåvinistisk? Beklager, men da tror jeg du skal sjekke følsomhetssensoren din en gang til, for det var en oppriktig kommentar, om en flott dame. Og det tror jeg det må være rom for å kunne si. Eller?

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Hmm, det var kanskje mer min kommentar han siktet til! Beklager til alle som føler seg støtt, jeg legger meg langflat ummidelbart. Det var kun ment som en humoristisk kommentar! Og en flott dame det var det.

http://www.dagbladet.no/nyheter/kun...kke-til-300-000-etter-salg-til-skrue/67039362

"Det ble bare laget 400 av modellen Royal oak Leo Messi fra Audemars Piquet. På produsentens nettsteder heter det at klokka ikke er til salgs. En slik klokke er langt med verdt så fort den har forlatt en butikk."

Ikke at jeg er veldig bevandret i dette prissjiktet, men er ikke prisendring på "limited" editions av denne typen heller motsatt?

• Liker
Reaksjoner: UJU og Gubben11