Klokkespotting

Vis vedlegg 28684 Vis vedlegg 28685
Virker som Pilgaard har smaken på plass mtp. klokker i hvert fall.
Velger heller å tro at han ville ha noe synes godt hvor han kan dra opp skjorta og si:
"Gjett hvor mye den koster'a?" Synes Anne-kat. Hærlands beskrivelse av Pilgaard var særdeles treffende. Hun omtalte ham som en vandrende majonestube. Passer godt imho.
 
En "ikke spotting"?
Flott skitur i marka i dag, støtte da på Erling Kagge - 2 ganger, hadde dessverre ikke "baller nok" til å stoppe opp å spørre om et bilde av hans GMT.
Morsomt at en fyr som han tar en tur i marka i et "Danske på ski" antrekk og ikke full pakke fra Milslukern sport.
 
Jeg tok ikke denne, men for min del oppfatter jeg Pilgaard som en kul fyr som driter hundre null i janteloven og hva folk mener.
Så får du mene hva du vil om hvilken grunn han har for å gå med klokke.

Og om han ville ha noe å flashe for prisens skyld, er gjerne ikke en Breitling det rette. Eller?
For "menigmann" tror jeg nok prisen på Breitlingen er høy nok til å innkassere hevede øyebryn osv. Hva Pilgaard angår er det meget mulig han er en kul fyr. Jeg kjenner ham ikke. Mitt inntrykk av ham gjør ham ikke til en kul fyr i min bok. Men bevares, "It takes all kinds", som de sier borte i Statene :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
@Gin, har han en GMT også?

Trodde han var mest kjent som Explorer II-bærer, kanskje like greit at du ikke spurte..! Hehe :)

Kagge er vel en representant for nikkersadelen, de går som kjent år etter år i en gammel anorakk, gjerne til den er solfalmet nær hvit..
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
@Gin, har han en GMT også?

Trodde han var mest kjent som Explorer II-bærer, kanskje like greit at du ikke spurte..! Hehe :)

Kagge er vel en representant for nikkersadelen, de går som kjent år etter år i en gammel anorakk, gjerne til den er solfalmet nær hvit..
*kremtkremt* Explorer 2 er nettopp det, en GMT;)
 
Tjaaaa.. det er helt sikkert noe som kan diskuteres :) Meningen var vel at man skulle se forskjell på dag og natt, ikke nødvendigvis hva klokken er i en annen tidssone.
 
Tjaaaa.. det er helt sikkert noe som kan diskuteres :) Meningen var vel at man skulle se forskjell på dag og natt, ikke nødvendigvis hva klokken er i en annen tidssone.
At det er en GMT er udiskutabelt, da det meg kjent(og som et eksempel) sitter samme urverk i en 116710LN som i en 116710BLNR. At bezel er todelt på den ene, gjør ikke den andre til noe mindre GMT.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Collettmuller
En "ikke spotting"?
Flott skitur i marka i dag, støtte da på Erling Kagge - 2 ganger, hadde dessverre ikke "baller nok" til å stoppe opp å spørre om et bilde av hans GMT.
Morsomt at en fyr som han tar en tur i marka i et "Danske på ski" antrekk og ikke full pakke fra Milslukern sport.
Kult. Nordmarka eller? Skulle gjerne hilst på han:) Stor fan av polarhistorie.
 
Hublot på Jansrud i dag?


IMG_0723.PNG
 
Glashütte Original Senator Chronograph i Nydalen.
Nydelig sølvfarget/stålfarget skive, men det må da være vanskelig å se subdials'ene?

Er du som eier klokken her inne beklager jeg hvis jeg stirret.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Han er vel en WIS om jeg ikke tar feil? Over snittet interessert i hva han har på armen i alle fall. Har i hvert fall sett han med mye snacks i nevnte program tidligere sesonger.
Jeg har sett at han har gått med en Tag Heuer Carrera, en Zenith Pilot og noe jeg tror var en Graham, så han er nok godt over snittet interessert, ja.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher