Klokkespotting

Beklagar mangel av bilde, men fin DJ på grøn NATO på Torgallmenningen klokka litt over halv 4..
 
Musikant i rockeorkesteret Jane' addiction Dave Navarro med ny Daytona på håndleddet.
Screenshot_20161102-190356.png
 
På Forbes sin nettavis får vi i dag høre litt om klokkene fra den nyeste Marvel filmen, og det er en meget pen JLC som får mye oppmerksomhet, men det er en ting som skurrer for meg:
Still-from-Doctor-Strange-with-Jaeger-LeCoultre-Master-Ultra-Thin-Perpetual-300x168.jpg


Liggende windere vil vel ikke akkurat maksimalt utnytte rotoren?
 
  • Liker
Reaksjoner: OJ82
Jeg nevnte Doctor Strange sin klokkeskuff her for en uke eller to siden, men visstnok har ett av urene hans en ganske sentral rolle. Gleder meg, skal se i morgen.
 
Var og så Dr. Strange i går. For det første: kjempefilm! Usedvanlig vellykket og geuniunt morsom film fra Marvel. Anbefales :)

I en scene ganske tidlig i filmen mens han dresser seg opp for fest åpner han en stor skuff hvor hele skuffen er masse fine klokker i automatiske windere. Det gikk litt fort til at jeg greide å se hva annet han hadde i skuffen, men den han bruker som også har en ganske sentral rolle i filmen er en JLC Master Ultra Thin Perpetual.
http://www.jaeger-lecoultre.com/au/...ger-lecoultre-watch-stars-doctor-strange.html
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Var og så Dr. Strange i går. For det første: kjempefilm! Usedvanlig vellykket og geuniunt morsom film fra Marvel. Anbefales :)

I en scene ganske tidlig i filmen mens han dresser seg opp for fest åpner han en stor skuff hvor hele skuffen er masse fine klokker i automatiske windere. Det gikk litt fort til at jeg greide å se hva annet han hadde i skuffen, men den han bruker som også har en ganske sentral rolle i filmen er en JLC Master Ultra Thin Perpetual.
http://www.jaeger-lecoultre.com/au/...ger-lecoultre-watch-stars-doctor-strange.html

Jeg så den også i går.

Helt til venstre i boksen var det vel en SS Daytona med hvit skive=)
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro