Klokkespotting

image.jpeg

Spottet en 16710 med sort bezel i burgerkø i Dyreparken. Tenkte med en gang at dette var et perfekt sted å snike til seg et foto av spottingen. Tok dette bildet og var veldig fornøyd med fangsten, helt til jeg snudde meg og fikk tidenes merkeligste blikk fra ei mor som stod bak meg køen.
Jaja, man har da funnet ut at tidssonen har såpass innvirkning at man er villig til å framstå som retardert i burgerkøen foran masse mennesker:)

Cavendish er en strålende kar, han ga en IWC Portugese til hver av syklistene på VM-laget deres i København. David Millar ble frastjålet den ene, den er såvidt jeg vet ikke funnet igjen.

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Har aldri fått inntrykk av at @Klokkegutten er en bestefar, ta det som et kompliment;) Skjønner at aliaset ditt er for å lure oss trill rundto_O Flott klokke du har! Jeg kan ikke fatte å begripe annet enn at Daytona i gull er verdens mest attraktive klokke:D

Det var et trivelig kompliment :cool: Dessverre hverken min klokke eller meg - kjører brun reim på Daytonaen med hvit skive...

Men selvfølgelig enig med deg, Daytona gull gjør livet et par hakk hyggeligere :)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Genta