Klokkespotting

Så den først ved bag dropen og tenkte "æsj, jeg kan jo ikke ta bilde her, ellers kunne jeg endelig posta noe i "klokkespotting"-tråden" Men så dukket den opp igjen på fiskerestauranten i overetasjen :D

Rolex Submariner observert på Flesland, første gang jeg ser en Rolex ute i det fri! :)

Spottet på svensk vert under wideroeflyvning.
Ganske sikker på at dette er noe lignende det @Genta har postet her inne nylig.
Denne må være 60mm, jeg er sjokkert
4A25FBC5-30A6-4705-81D0-D823E5E1AF96_zpsg5pavcp0.jpg

• Liker
Reaksjoner: Callahan og Genta
Det "kreler" av Rolex i Stavanger sentrum. I dag ble det observert en 116613LB (blå/gull Submariner), en 116613LB(svart/gull eller Rolesor som det heter...), en standard Submariner og en lady Datejust. I tillegg så jeg på min egen Exp II, ganske ofte og hele tiden.

• Liker
Reaksjoner: raknes
Kommer nettopp fra en hyggelig sommerfest, der jeg plutselig hører "fin klokke" fra en av de andre herrene i laget, forøvrig en meget trivelig type. Jeg legger merke til at han, i likhet med meg, har en Rolex Sub, før jeg kikker nærmere og legger merke til plexiglasset. Oj, en 1680, tenker jeg før jeg legger merke til den røde skriften. En rimelig strøken redsub der, altså. Skjønner fort at han er entusiast (dog ingen storsamler). I tillegg til redsuben hadde han en 1675 pepsi (Vintage Rolex GMT, for de som ikke er drillet på nummerne) samt en 6610 (!) fra 1959. (Rolex Explorer). Prøvde å snakke varmt om Tidssonen, som han ikke var aktiv på, så forhåpentligvis kan vi få litt flere bilder etterhvert. Men her et bilde av redsuben (Håper han synes det er greit at jeg legger ut):
IMG_9319.JPG

Redigert:
4 Daytona i gull, 2 Patek i hvitt gull og en drøss med dame Rolex i gull, noen med diamanter. Pluss sikkert mye annet snadder som jeg ikke fikk med meg - jo femtiårs laget jeg var på i går var bra:)

Bilder, ehee nei... Jeg får meg hverken til å ta frem mobilen og ihvertfall ikke ta bilder av det klientelllet som var på denne festen;)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Mens jeg satt med snuten i et vinglass i London suste denne rett forbi øynene.. om den var ekte har jeg ingen formening om, men det er jo lov å håpe

rolex-daytona-platinum-xl_zpskiozotah.jpg

Dessverre ingen andre bilder ennår et illustrasjonsfoto.