Klokkespotting

Spottet en Nautilus 5711 hos Røhne Selmer på Billingstad idag.
Samt en G55 AMG parkert utenfor =)

Pluss en blå Pelagos på t banen.
 
Hva har Reitan på armen?


AFP000266560.jpg


http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2015/12/08/Rema-kunde-kjøpte-en-hel-palle-mandler-11900718.ece
 
Jeg er imponert over snikfotograferingen som foretas. Det er ofte jeg har lyst til å fotografere litt i smug (ikke bare klokker:p) men jeg tør rett og slett ikke.
 
Jeg er imponert over snikfotograferingen som foretas. Det er ofte jeg har lyst til å fotografere litt i smug (ikke bare klokker:p) men jeg tør rett og slett ikke.

Det jeg syns er værst er hvis noen oppdager at de har blitt tatt bilde av, ved at de finner bildet på nettet :p
Hva tenker dere om dette?
 
Det jeg syns er værst er hvis noen oppdager at de har blitt tatt bilde av, ved at de finner bildet på nettet :p
Hva tenker dere om dette?
Kommer vel helt an på hvorfor en havner på nettet. Hadde vel ikke hatt noe imot at klokken/skoene/bilen etc havner på ett nett for positiv oppmerksomhet. Men om jeg skal ta bilde av en klokke spotting eller blir tatt bilde av er det å foretrekke at ansiktet ikke er med på bilde.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Kommer vel helt an på hvorfor en havner på nettet. Hadde vel ikke hatt noe imot at klokken/skoene/bilen etc havner på ett nett for positiv oppmerksomhet. Men om jeg skal ta bilde av en klokke spotting eller blir tatt bilde av er det å foretrekke at ansiktet ikke er med på bilde.

Enig, hold ansikt eller annet som kan identifisere vedkommende unna bildet. Og i god TS-ånd syns jeg vi bør holde oss til folkeskikk med positive innlegg. Ellers morsomt med bilder:)