Klokkespotting

116719BLRO på en svensk CEO i dag, og noe jeg tror er en WG Datejust Lady på hans medarbeider. Hun veivet forøvrig såpass med armene og dinget diamantringer og klokken så mange ganger i bordet at jeg regner med at hun skavet av WG til en verdi av tre og et halvt tusen kroner i løpet av møtet.
 
Spotta en med JLC Reverso av et slag og en annen med Patek Nautilus hos Sutterud i dag. Snålingen med Patek sto og tok WS :p Tenkte at det der var nok to asylanter...

Den snålingen var nok meg:eek: Du skulle sagt hei @SimSVa :D

Det er hos Urmaker Sutterud det skjer, glem Urmaker Bjerke og Tidemann;)

Hadde forøvrig på med min JLC Reverso Tribute To 1931
ehh42Xp.png
 
Redigert av en moderator:
Den snålingen var nok meg:eek: Du skulle sagt hei @SimSVa :D

Det er hos Urmaker Sutterud det skjer, glem Urmaker Bjerke og Tidemann;)

Hadde forøvrig på med min JLC Reverso Tribute To 1931
ehh42Xp.png

@Wangensten, var i farta, men neste gang jeg ser noen med noe snasent hos Sutterud så skal jeg si hei. Forøvrig strøkne ur du og @Timekeeper hadde, skulle gjerne ha tafset litt :)
 
Redigert av en moderator:
En konferanselunsj tidligere i uken ble svært hyggelig da jeg tilfeldigvis fikk en klokkeinteressert herre til bords :eek:

conf_zpsfa85c274.png
 
Spottet Omega Aqua Terra på innehaver (Erik) av Classico herreforretning på Vinderen Senter. Fine kvalitetsvarer innen moderne klassisk herrebekledning, og beste servicen man kan få. Ikke mange butikker som har en kasse med lekebiler ++ som minstemann kan leke med. Kan til og med bli en liten klokkeprat om man ønsker. Anbefales!
 
Ble både spottet og gjorde spotting på jobb idag. Spottet en meget flott Orient Diver, og han la merke til min 5513. Blir ikke overrasket om det er noen her inne? :D