Klokkespotting

Var Milgauss, ja.

cU9AhfB.png

Offtopic, men han er nok over gjennomsnittet interessert i klokker: [video=youtube;Yom7LtHySuo]https://www.youtube.com/watch?v=Yom7LtHySuo[/video]

I går: En kamerat av min far med Rolex Submariner TT, blå/gull. Hadde visst hatt den siden 80-tallet (?). Det jeg undres over er at ikke JEG har lagt merke til den før da... ;) Den var "godt" brukt, og han så ingen grunn til å ha flere ur enn denne.

Rolex sub med nato, spottet under eksamen i ekeberghallen idag. Observerte først en hengene nøkkellenke hvor det sto stort rolex på hengene ut av bukselommen! Stolt eier

Spottet en GMT II C i forelesningen i dag. Trivelig å se at det finnes medstudenter som også har skjønt hva meningen med studielånet er :mrgreen:

Reiste fra New York til København på mandag(SK910 ewr-cph). Spottet en Omega PO XL 2500 og en Panerai
på cabincrewet ombord.

I dag så jeg en finfin 116719 BLRO i sikkerhetskontrollen på Oslo Lufthavn.

Redigert:
Gordon Ramsay med Rolex Sub (eller muligens Tudor, var litt blåskjær i bezelen) på Hells Kitchen. Brukte den som kronograf. "You've got 45 minutes from...now!" etterfulgt av et voldsomt trykk på en imaginær pusher :)

Breitling Navitimer observert på en kollega på jobb i går. Han fikk den nylig i 50-års gave av sin bedre halvdel. Snill kone i heimen der altså.:)