Klokkespotting

@Danvoll - sprek frøken!

Skille, eller ja - faktisk på samme tema

Såg Lucky Number Slevin i helgen igjen, fantastisk film - en identisk(?) IWC Aquatimer med den over dukker opp et par ganger der og så hans fars klokke, som vel er for viderekomne å identifisere - stod også nevnt at Bruce Willis ska ha hatt Panerai men det fikk jeg ikke med meg.
http://watchesinmovies.info/movies/lucky-number-slevin-2006/

Redigert av en moderator:
Hva har Mini på armen under matchball mandag? Stort og gullfarget..

Redigert:
Ser at "Aqua-Lene" går med Sub/GMT på Dagbladets nettutgave. Litt morsomt, til tross for at jeg ikke har noen spesiell interesse for hverken Dagbladet eller Aqua-Lene :rolleyes:
978x.jpg

Spottemorgen på OSL.
Sort Hublot i innenrikslounge, Breitling SO på mesh (men med kronen skrudd ut, aiai), JlC-dykker på gummi og Omega SMP

Mye penger i bilpleie?

Noen som så innslaget i TV2-nyhetene i går kveld (21-nyhetene) om trenden med tilsynelatende mye svart arbeid i bilpleiebransjen? De hadde intervju med Ren Bil i Trondheim. Innehaver bar en GMT-Master II, jeg mener det var en coke eller pepsi. Var der selv et par dager før og både innehaver og en av de andre karene i lokalet bar Rolex. Innehaver bar sin GMT-Master mens han monterte nye piggdekk på min bil! Den andre hjalp til med vask av dekkene og hadde en two-tone datejust 36mm. Begge to sto altså og lempet dekk og mekket bil, mens de hadde sine meget flotte ur rundt hånden;) Vet ikke om jeg ble forskrekket eller imponert, hadde ikke forventet å se dette på et slikt sted.

Tenkte med meg selv at, jaja, det er mye penger i denne bransjen. De klagde på tv-intervjuet at det var vanskelig å drive når det var så mange svarte aktører i bransjen. Det kan man jo forstå. Uansett, super service hos disse gutta. Prisen var ikke ille heller.

Se intervjuet her:
http://www.tv2.no/2014/11/07/nyheter/6148458

Kan kanskje dra parallellen fra Mercedes-reklamen i radio. I dette tilfellet - Bilpleiefirma som er opptatt av kvalitet i ur, er kanskje også opptatt av kvalitet i eget arbeid!

Redigert:
Bilpleiebransjen

...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?

...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?

Uten at jeg har sett videoen, så har du de eldre GMT Master ref 16700/16710/1675 osv. i stål, som også kommer med "Pepsi"-bezelen (hvis det var den du tenkte på). :)

Så voldsomt er det vel ikke, syntes det ser veldig ut som en "coke" og ikke en "pepsi", så det er nok "bare" en 16710.