Klokkespotting

AP 153(4?)00 på kar i 30 årene på Pizza DaMimmo nå i kveld, den klokken ser ekstremt vellykket ut in the field:D
 
Spottet en Panerai på røntgenmaskin i fast track på OSL i dag, spurte passasjer om det var en Panerai han hadde i veska. Han ble litt paff, men dro frem klokken og det viste seg å være en PAM120. Første gang jeg ser en PAM på lenke, så det var jo kult:)
 
Jepp, det var @Entropy. Vi vekslet blikk såvidt det var på Ring2 i retning Carl Berner i 17-tiden. Jeg satt med hele familien i en Aston Martin Vanquish. Neida. Vi satt i en BMW. :)
 
Redigert av en moderator:
Spottorama på 09-flyet fra Ålesund til Oslo i dag. Vintage Pepsi, navitimer i rg, sub-c og en patek nautilus bare på radene rundt meg!
 
Spotorama i Monaco i forrige uke. Av det jeg kommer på var det 7 Sub av diverse slag, 2 Daytona av delvis edlere metall og AP 15300. Hadde jeg vært litt mer våken hadde jeg sikkert sett mye mer og:p
 
Panerai av noe slag på nabo bordert på sumo i Bergen i dag, ellers mye rolex datejust og sub i Bergen om dagen!
 
Én, muligens tre TS'ere ved siden av meg på såkalt restaurant på Norby kjøpesenter. Lange ermer, så spotter ikke annet enn LV-bezelarmbånd på en av de:)
 
Én, muligens tre TS'ere ved siden av meg på såkalt restaurant på Norby kjøpesenter. Lange ermer, så spotter ikke annet enn LV-bezelarmbånd på en av de:)

Kan jo legge til at jeg overhørte TS-prat, samt navngitte medlemmer. Mao er ikke dette basert kun på gjetninger ut fra armbåndet;)