Klokkespotting

Meget hyggelig kar i skobutikk i Bergen som spottet min Tudor sub. Bar selv en fin 116610. Hadde en liten hyggelig klokkeprat.

En tysker som hadde røykepause

Passerte en tysker som jobber som underleverandør for en IT leverandør. Han hadde en gmt med blå/svart bezel. Kommenterte klokka, hvorpå det utviklet seg til en fin klokkeprat. Endte med litt tafsing fra hans side. Selvfølgelig klokkerelatert tafsing.

Mange spottet idag...

Var på "verdens kuleste dag"på Akershus festning, og det er helt tydelig at nordmenn har fått opp øynene for fine ur :)
Jeg spottet følgende:
AP ROO Panda med sort rem og gule sømmer (tilsvarende den som følger med bumble bee), JLC Master compressor geographic, JLC Extreme world chronograph, 116610LV og LN, Lady Datejust i alle 3 valører (gull, g/s og stål), Yachtmaster, Explorer 1. I tilegg så jeg en "haug" av Breitlinger(3 stk) og Omegaer (4 stk).

Arrangementet var sånn passe, klokkespottingen desto bedre!

Etterpå så jeg også en søt frøken med nesten ny g/s gmt2 på Steen og Strøm.

Redigert:
Bryllup i Sverige i helga, og spotter en IWC Seven days på svigerfetter(?). Absolutt en drømmeklokke!

328867ED-C5EF-421C-9EF5-C99F9E38BF6D_zpsjxkkezgq.jpg
nattspotting på legevakten

Tag Heuer Kirium chrono på mann på TV-boden, Svinesund! Etter ØRTEN forsøk har vi endelig fått ordentlig lyd i Saab'en (2010 9-3). Makan til kronglete konstruksjon på bil - grrrr :( Men, nå er en Focal 12' på plass og alt fungerer strøkent! I hvert fall foreløpig da... :mrgreen: