Klokkespotting

Hehe, seint svar, denne tråden er et par mnd gammel, ser jeg nå! Han som krever å få dekket utlegg for dette flyet, sporter vel en Juan Pablo Montoya i rose gold? Se den karakteristiske rutesømmen på remmen, og cf-innlegg i bezel og cg.
AP har også laget en modell i Titan og en i Platina av samme klokke. Limited Ed alle ihop, sef.

Korrekt :)
 
Er i England i disse dagene. Spottet en nyere Datejust på toget til Bournemouth forleden dag, men ellers har det vært dårlige greier. Satser på at det tar seg opp i dag, siden dagen blir tilbringt i London:D Regner med at det vil bli hyppige besøk i diverse klokkebutikker:D
 
Besøkte min danske tante på over 70. Observerte en svart Rolex gmt master på henne og hun spottet min SD. Synes det var ganske kult! Hun har et rolex dameur fra før, men hun sa det var så vanskelig å se hva klokka var så hun hadde skaffet seg et herreur. Hadde lyst til å ta bilde mtp TS, men det ville ikke tatt seg bra ut foran andre gjester ei heller min tante.
 
Vert på ferie i Nice, Frankrike, spotet firesifret om ikke femsifret ( :cool: ) antall rolex, masse pam, hublot, ap, breitling og noen patek´er!
 
Spottet nettopp to trendy herremenn på Værnes med hhv. GMT blnr og noe som så ut som Sub med blå skive i gull/stål.
 
Spottet en eldre herremann i 70-årene som pumpet jern på SATS med intet mindre enn en Rolex Daytona i hellgull med hvit skive. :) Personlig syntes jeg dette er risikosport.
 
Scarabeo 8; en dag med spotting ombord

- Companyman: Rolex Daytona
- Subsea engineer: Hublot Big Bang
- ROV-pilot: Rolex Submariner
- Platform manager: Rolex Seadweller
- Baker Hughes MWD: Fortsatt fake panerai
- Italiensk safety: Panerai 321
- Italiener ingen vet hva gjør: Rolex Submariner TT
 
Herremann på vei til toget ga sin tt datejust litt morgenstell
wmCIgy1.jpg
 
PO på Nesoddbåten i går og i dag. Ikke på samme personer.

Eldre Datejust på kollega i båsen bak meg akkurat nå.
 
Big Bang i helsort på Horgan's i går. Explorer på sort perlon på Rema 1000 i torggata for en times tid siden.
 
@lobergen du har nok rett og ikke noen Nato heller. Min gamle iphone må kanskje oppgraderes med større skjerm :)
Tips til deg Kristoffer er da å skaffe deg en gull dj på sort Nato! Hadde matchet deg rått :)
 
Redigert av en moderator: