Klokkespotting

PO på bussen forleden. Luminor chrono i lunsjen igår, seamaster i møte på onsdag.
62F0F503-0C5D-4DFC-9BFA-EFAC3C04E755-1482-000002FE2363F0D9_zps5cca4382.jpg

Arsene Wenger ser Arsenal vinne 1-0 på White Hart Lane. Iført en IWC Ingenieur Dual Time Titanium.

WengerIWC_zps737dc02a.jpg

Putin flekker en Blancpain Léman Aqua Lung Grande Date i det han kaprer Krim...

Denne har vært en av mine grails lenge. Synd at den har blitt diktatorklokke:)

Observasjon fra helgebesøk i London: Vi var hos venner i Holland Park, hvor forutsetningene for både bil- og klokkespotting er optimale. Det som var påfallende var hvor mange Seamaster 2254 som var å se blandt alle de mer esklusive klokkene. Disse var gjerne på mesh og på håndleddene til individer som, såvidt mitt bondevett kunne bedømme, gjorde sitt beste for å opprettholde en rolle som trendsettere.

Gode utsikter for prisutviklingen på 2254, altså.

Dj på en eller annen dame i 4 stjernes middag. De er kommet så ned i kjendisposen nå at jeg ikke aner hvem det er. Fin klokke da. 4SM er jo rene spottebonanza:)

Dj på en eller annen dame i 4 stjernes middag. De er kommet så ned i kjendisposen nå at jeg ikke aner hvem det er. Fin klokke da. 4SM er jo rene spottebonanza:)

Måtte over på TVNorge for å se hvem du siktet til.
Ulrikke Døvigen er det vel med DJen.
Ingar Helge Gimle håper jeg for din del at du vet hvem er...
Men enig i at det er mye ymse "kjendiser" med om dagen.

Så forøvrig en Omega PO 8500 på kunde i går.

Måtte over på TVNorge for å se hvem du siktet til.
Ulrikke Døvigen er det vel med DJen.
Ingar Helge Gimle håper jeg for din del at du vet hvem er...
Men enig i at det er mye ymse "kjendiser" med om dagen.

Så forøvrig en Omega PO 8500 på kunde i går.

Jepp, hun var det, pen klokke! Jepp Gimle'n kjenner jeg vettu;) Var vel den eneste der jeg kjente til, selv om jeg har hørt navnet på hun Ulrikke før.. Skuespiller?? Han i hvitt og hun andre dama, ingen anelse.

Redigert: