Klokkespotting

Liam Howlett med sub.
1922402_10152247825703249_2138473956_n.jpg
 
Spottet denne harrytassen med helgull GMT på godterifabrikken på Nordby.
bilde_zps1cfcc9ca.jpg

Også @adamskater på Sjølyst litt senere.

Fyfaen den sjokoladen som ble påfyllt i øyeblikket bildet ble tatt, smakte høgg!

Beklager @adamskater, spottet deg ikke før etter at du hadde gått forbi(skydler på lavt blodsukker og rekkeviddeangst). Skulle bydd deg på goder fra ditt kjære hjemlandt, men det får bli nestegang;)
 
Redigert av en moderator:
Robert Redford sporter en skx009 på blå/lilla nato i filmen "All is lost".

Den tar seg bra ut, jeg må bruke min mer!
 
SD el DSSD

SD på mannen som deler ut medaljer til hockeygutta.

7f8ba9fa388b9752fb25aa083a7183d5.jpg

Hei sann! Dette er vel strengt tatt en DSSD, eller? Legger merke til skriften på metallringen rundt skiven, "Original Gas Escape Valve" osv..

SD bruker vi vel om Sea-Dweller, DSSD er Deepsea Sea-Dweller, eller har jeg gått glipp av noe?;)
 
Hei sann! Dette er vel strengt tatt en DSSD, eller? Legger merke til skriften på metallringen rundt skiven, "Original Gas Escape Valve" osv..

SD bruker vi vel om Sea-Dweller, DSSD er Deepsea Sea-Dweller, eller har jeg gått glipp av noe?;)

Tjah, det er vel en Sea-Dweller okke som.. Men ja du har rett i at det nok dreier seg om Deep-sea utgaven.
 
Litt spotting fra siste TG. Gutta der vel forholdsvis klokkeinteressert, Hammond bruker i denne eppen en Tag Heuer grand carrera og en breitling av noe slag. Har vel også blitt sett tidligere med en sub og tissot t-touch
Skjermbilde2014-02-24kl141221_zpsbda023bc.png

Skjermbilde2014-02-24kl144443_zps9a8d6efd.png
 
Usikker på om jeg spottet en Hublot i edelt metall på jusstudine i dag (hadde ikke på linser), noen andre som har sett?