Klokkespotting

I House of Cards alternerer Spacey mellom to portugisere. I tillegg er vel en Da Vinci innom håndleddet. (Det er ingen hemmelighet at Spacey er IWC-ambassadør.)

Men hvilken modell er det han har rundt håndleddet her?

1016561_666334330056003_100037325_n.jpg

Det er vel en Portofino, sikkert i hvitt gull :)
Jeg mener å ha sett Spacey figurere i en del markedføringsmateriell for Portofino også.
 
Kunde av meg på jobben i dag som kjørte sea-dweller. Jeg Klarte kunststykket å kommentere: "fin sub". Burde brukt øynene litt bedre før jeg åpnet munnen, menmen.
 
Spottet nettopp en delgull sub på Nordensjefen vår som var innom idag. Den klokken vokser på meg må jeg si.
 
En eller annen fantastisk IWC Portuguese med full kalender og månefase på 18:30 flyet fra Stockholm til Oslo i dag.
 
Redigert:
Pen Panerai Luminor på Pascal, sjefen sjøl, på Pascal Drammensveien. Usedvanlig sjarmerende mann, drister jeg meg til å si.
 
AndyG sportar Victorinox.

AndyG sportar idag en cool Victorinox som på exemplariskt vis matchar min B&R Vintage officer 126. :)


andyg3_zps1002b228.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert:
Spotta en kul Armida på Strømmen storsenter istad. Måtte kommentere, og det var selvfølgelig et forummedlem. Han bar klokken på en kul Nato, og kledde den godt:) Det var natoen som røpa deg, hehe:)